yasuni/bidalot c20 of yasuni R onder 50cc???

thugsozer

Well-Known Member
hey



ik heb al 1145 KM gereden en vind het tijd om hem op te voeren ben het zat van die geluid die uit een standaard uitlaat komt.

yasuni/bidalot c20 of yasuni R onder 50cc??? of is er een betere uitlaat onder standaard cilinder

oww en het is een RUNNER SP



alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

het beste kan je yasuni Z of R nemen beter is R die doet het ook leuk op 70 cc laagtoerig.
veel mensen zijn positief over NRX zelf ben ik daar niet wegvan

een C16/C20/C21 hoef je niet aan te beginnen die zijn VEEL TE hoogtoerig voor een standaart setup, dus resultaat zou aleen maar slecht zijn.
 
DJaex said:
Z is ook zonde voor je geld dan maar een R. En c20 Zul je wel goed moeten afstellen wil je er goed mee vooruit komen
je kan zo goed afstellen als je wilt,wil je vooruit komen,moet je je koppeling op heel wat toeren laten aangrijpen,wat weer minder is voor je vertanding enz,...ik ging 11000 + rpm op std en ik herhaal std nitro toerenteller,analoog dus,....
 
bammens ken said:
ik ging 11000 + rpm op std en ik herhaal std nitro toerenteller,analoog dus,....

Dus jij wilt zeggen dat je wegtrok met het toerental wat een Rooie top + Shot ongeveer draait. Met je std. setup.

Vriend van mij reed ook met 10k weg en die had gewoon een topsetup.

Lijkt me dus niet met je std. shit.
 
Shizzle Snizzle said:
hij vertrok met +- 6000rpm en haalde 11000+ op top. en trok zeker lekker voor std.
jah idd,6500 om precies te zijn,ik weet niet of die teller juist is,maar ik weet wel als je hem op minder laat vertrekken dat je eerst buuuuw en dan bwaaaaaaap krijgt :L +ralf+
 
Unknownscoot said:
Pfff.... haal gewoon een Bidalot S2. Die hebben veel minder mensen als een R. R is onoriginele rotpijp.

Kijk als je een beetje een Originele R pijp wil doe er dan een Carbon vel op je demper / demper op dan heb je tenminste nog iets Anders. Altans zo doe ik het wel
 
als je de scooter normaal afsteld met een c-20 (teminste als je kunt afstellen) zal die prima lopen , maar voor een iets lager prijsje kun je de R (ik vindt bidalot s2 ook origineler dan een r) ook kopen en die zal @ std cilinder dezelfde prestaties geven. Z zou ik helemaal niet kopen , die is net iets sneller dan std..
 
Back
Top