Yamaha tzr 50 begrenzen.

RebelCatty

New Member
Hoi, ik heb sinds een paar dagen een yamaha tzr 50 uit 2005. Echter loopt hij 80km/h en wil dat hij 50km/h rijd zodat ik nergens in de problemen kom. Hoe kan ik hem het beste begrenzen?
 
Advertisement - register to remove this

Ja daar een prop in maken. Die zijn er in verschillende buiten en binnen diameters.

De buiten diameter weet je want dat is de binnen diameter in je uitlaat.

De binnen diameter van de prop zul je proefondervindelijk moeten bepalen.

Dus verschillende maten bestellen en gaan proberen.
 
Ja daar een prop in maken. Die zijn er in verschillende buiten en binnen diameters.

De buiten diameter weet je want dat is de binnen diameter in je uitlaat.

De binnen diameter van de prop zul je proefondervindelijk moeten bepalen.

Dus verschillende maten bestellen en gaan proberen.
Weet je waar ik die het beste kan bestellen?
 
K parts heeft een aardig assortiment, Jos dijkman ook wel, maar ik zou gewoon de maten googlen die je hebben wil. Heb je de binnen maat van je uitlaat al?
Nog niet. Ik ga er waarschijnlijk pas volgende week aan werken. Moet die prop erin gelast worden? Zoiets las ik online. Ik kan zelf niet lassen namelijk.
 
Ja klopt maar hij hoeft echt niet rondom afgelast te worden. 2 of 3 hechtjes is voldoende. Gewoon een constructie bedrijf binnen wandelen. Niet kantoor maar werkplaats, grote kans dat ze je graag willen helpen en niet eens wat rekenen.
Post automatically merged:

Ik weet niet waar je vandaan komt maar als dat in de buurt van Wageningen is wil ik het ook wel voor je doen.
 
Je pak een sluitring , die hecht je in de uitlaatbocht , en het gat boor je op tot 15 mm ( indien je geen kant en klare sluitring heb ). Klaar .
Sluitring haal je bij de Hornbach... of zo iets ...
 
Ja klopt maar hij hoeft echt niet rondom afgelast te worden. 2 of 3 hechtjes is voldoende. Gewoon een constructie bedrijf binnen wandelen. Niet kantoor maar werkplaats, grote kans dat ze je graag willen helpen en niet eens wat rekenen.
Post automatically merged:

Ik weet niet waar je vandaan komt maar als dat in de buurt van Wageningen is wil ik het ook wel voor je doen.
Ik woon in waalwijk, niet echt heel erg in de buurt.
 
Back
Top