Kan je voor mij misschien een link sturen want ik kan nergens een 757 vinden.
Ik was de link vergeten, het gaat om deze set.Beste mensen,
Ivm de prijs is het voor mij eerst nog niet mogelijk om de scooter om te bouwen naar lc (later ga ik dit wel doen). Ik wil nu eerst een wat goedkopere cilinder halen met daarnaast wel goede onderdelen. Dan ga ik later een betere LC cilinder halen.
Ik zit nu te kijken naar deze set (ik weet dat de cilinder niet goed is maar ik ga later een lc stage6 streetrace halen.) dus mijn vraag is.
Is de krukas die in deze kit zit goed genoeg voor een lc stage 6 streetrace. Of zou ik beter een andere set kunnen halen.
Ik weet ik kan geen keuzes maken,
Mvg
Thijs
is de krukas wel goed? want ik weet een 70 euro cillinder kan niet veel goeds zijn maar daar gaat het niet om. die wil ik tijdelijk gebruiken.Aan die Motoforce zou ik niet beginnen als ik jou was .
Ik ga ook zeker de stage6 streetrace nog halen. maar ik heb een hele waslijst aan onderdelen die ik moet kopen dus ik ga eerst effe alles kopen en dan kan de cilinder wel effe wachten. Als ik alles heb en ik heb de scooter een beetje in orde ga ik hem ook naar watergekoeld omzetten.Die motoforce krukas is zeer goed. De cilinder is absoluut beter dan een Mezoly en Naraku. Zou toch voor een stage6 streetrace gaan. Als je nou ff geduld hebt komt er vast weer een leuke aanbieding. Meermaals per jaar kost die cilinder 170eu of minder.
Josdijkman heeft een Top Racing race krukas voor 87.50. Ik heb die as ook, echt een toppertje. Kan alle snelle cilinders makkelijk hebben.
Krukas TR RACE Min. Hor P10 Bestellen? Voor 16:00 besteld? Vandaag verwerkt
Krukas TR RACE Min. Hor P10 voor slechts € 97,50 | 9.1 Klantenbeoordeling | Snelle leveringjosdijkman.nl
Ja klopt, maar ik weet hoe hij met zijn spullen omgaat en vandaar heb ik niet veel interesse in zijn afgerachte spulletjes.Deze guy komt uit Zutphen. Jij ook?
Die krukas is van Jasil Top Racing. Gewoon een zeer goed merk. En bij Scooter Attack betaal je onder de 119eu fikse verzendkosten. Dan is het geen skere cilinder meer.
Dr70 voor skeer geld.
≥ Dr70 cilinder minarelli horizontaal — Brommeronderdelen | Algemeen — Marktplaats
Gloednieuwe dr70 cilinderGeen onzin biedingenlink.marktplaats.nl
Ik heb nog een stage6 uitlaat voor skere money. En als je wilt ook een gloednieuw Jasil Top Racing vario.
Dat word dan een retourtje…In de schermprint heb je de verkeerde krukas staan. Je moet de TR race hebben.