Ik zou gewoon een Aerox of iets lc halen Schilt een hoop!Zo'n stage6 streetrace loopt leuk. Via Scooter-Attack kost die zo'n 180eu. Met een 21mm en Yasuni R goed voor 10 á 11pk. Een AC moet ook wel vlot kunnen zijn, een LC is inderdaad wat sneller. Maar al die moeite van de ombouw kost ook geld.
Ik heb nog een stage6 uitlaat.
Weetje wat het is, ik heb de neos weten aan te schaffen voor 120 euro hij liep toen niet. Na 30 minuten had ik hem aan het lopen. De kappen zijn erg slecht maar alles behalve de kappen is nog in goede staat (naast dat ik de modder-vet mix er af kan scheppen) hierom heb ik nog wel wat geld over om de neos mooi te maken en hem lc te kunnen maken.Zo'n stage6 streetrace loopt leuk. Via Scooter-Attack kost die zo'n 180eu. Met een 21mm en Yasuni R goed voor 10 á 11pk. Een AC moet ook wel vlot kunnen zijn, een LC is inderdaad wat sneller. Maar al die moeite van de ombouw kost ook geld.
Ik heb nog een stage6 uitlaat.
Als je iets voor jezelf bouwt , is die wel naar eigen wensen , en doe je niet snel meer weg , en er komt altijd iemand die goed geld wil betalen.Altijd in je achterhoofd houden dat het bij eventuele verkoop minder opbrengt. Daarom verstandig onderdelen kopen.
Ombouwen kost 10minIk zou gewoon een Aerox of iets lc halen Schilt een hoop!
Ik zorg voor bier en chips. Dan ga jij dit in 10min fiksen.Ombouwen kost 10min
Sowieso heb je daarin gelijk. Wel moet je hem dan jaren houden.Als je iets voor jezelf bouwt , is die wel naar eigen wensen , en doe je niet snel meer weg , en er komt altijd iemand die goed geld wil betalen.
Steeds zomaar wat bouwen kost meestal verlies .
Ik ben er bijIk zorg voor bier en chips. Dan ga jij dit in 10min fiksen.
Post automatically merged:
Sowieso heb je daarin gelijk. Wel moet je hem dan jaren houden.
wat is er zo moeilijk aan dan? ik snap dat tg nie in 10 min kan maar als je gewoon je tijd neemt heb je het wel gefixt in 2 a 3 uurtjes. ivm dat je ook beugels moet lassen aan t frame voor de radiateur.Ik zorg voor bier en chips. Dan ga jij dit in 10min fiksen.
Bij de staat tegenwoordig wel ja. Morgen ben ik een giraffe en overmorgen een vrouwOmbouwen kost 10min
link van een std v-snaar? ik zoek het op maar k kan niks vinden.malossi multivar met een std snaar.
polini vario is ook prima
Ik neem aan dat die snaar dan deze is voor mij ? https://www.k-parts.nl/v-snaar-dayc...3IRc_2YQVhCDkqQgDaEkwHcZhKJVH1ZhoCdJwQAvD_BwEHeb zelf een MHR 2008 vario. Absolute aanrader.
Vario is groter dan een multivar. Icm een Dayco 757mm snaar kun je hem optimaal benutten.
Overrange is niet nodig voor jou. Zou dat pas nemen bij een kapot snelle cilinder en binnen rotor ontsteking.
Kan je voor mij misschien een link sturen want ik kan nergens een 757 vinden.Nee de geen die je toont is 747mm.