Yamaha neos 2006 koplamp kapot

Kenzonouwen

New Member
Ik heb een yamah neos uit 2006 en mijn koplamp doet het niet meer, ik heb al nieuwe lampjes geprobeerd en dat werkt ook niet, ik heb er een sport stuur op zitten met een kosso km teller, me achterlicht doet het wel nog maar t lijkt wel altijd remlicht en me remlicht doet het ook nog, me fitting lijkt nog goed dus weet even niet meer waar t aan ligt, als k de volt op meet wat ik laatst heb gedaan zegt die dat er geen stroom door heen komt, iemand enig idee wat dit dan kan zijn? En me accu laat wel gewoon nog op dus kan het dan in je ontsteking zitten of zit het dan in de bedrading?
 
Advertisement - register to remove this

me achterlicht doet het wel nog maar t lijkt wel altijd remlicht
Ik kan de scooter niet starten zonder de rem in te knijpen, en t ligt gaat pas aan als de scooter is gestart
Dan is het dus niet je remlicht wat continue brandt maar echt je achterlicht.

En me accu laat wel gewoon nog op dus kan het dan in je ontsteking zitten of zit het dan in de bedrading?
Nee dit kan niet aan je stator (jij noemt dit ontsteking) liggen anders zou je achterlicht immers ook niet branden.

Als je de dimlicht-/grootlichtschakelaar op grootlicht zet, brandt dan wel het blauwe lampje van je Koso meter of zit dat er niet op of is dit niet aangesloten?
 
Dan is het dus niet je remlicht wat continue brandt maar echt je achterlicht.


Nee dit kan niet aan je stator (jij noemt dit ontsteking) liggen anders zou je achterlicht immers ook niet branden.

Als je de dimlicht-/grootlichtschakelaar op grootlicht zet, brandt dan wel het blauwe lampje van je Koso meter of zit dat er niet op of is dit niet aangesloten?
Dat zit er niet op aangesloten dus dat weet ik niet
 
me achterlicht doet het wel nog maar t lijkt wel altijd remlicht
Als je achterlicht en remlicht 2 verschillende bolletjes zijn dan heeft je achterlicht te veel wattage. Mocht het een remlicht en licht bolletje in 1 fitting zijn dan is dit waarschijnlijk verkeerd om aangesloten
 
Dan wordt het meten met de multimeter of beter nog met een geknutseld testlampje.
Beginnende bij je dimlicht-/grootlichtschakelaar. (op de blauwe draad)
 
Back
Top