c21 kan wel en c16 in principe ook wel, zou eerder je overbrenging aanpakken.is een c21 niet een beetje overkill voor een cilinder die niet bewerkt is
vind zelf de polini 3g fijne koppelingendat wou ik zelf ook doen wil hopelijk 2e hands een koppeling op de kop tikken en vervolgens hopelijk vertanding en een torque driver
Nee hoor. Met deze cilinder is 19 a 20pk mogelijk, prima voor een C21. Een C21 is nog gewoon te koop, een C20 al lang niet meer.is een c21 niet een beetje overkill voor een cilinder die niet bewerkt is
Marktplaats staan er vast een paar. En anders ons @Diether van essen ff lief aankijken of die er niet 1 onder een project heeft zitten die hij wil verkopenNee hoor. Met deze cilinder is 19 a 20pk mogelijk, prima voor een C21. Een C21 is nog gewoon te koop, een C20 al lang niet meer.
Ga eerst maar kijken hoe het loopt met de C16.
Ik hen wel een c20 liggen jaMarktplaats staan er vast een paar. En anders ons @Diether van essen ff lief aankijken of die er niet 1 onder een project heeft zitten die hij wil verkopen
Een standaard ontsteking valt niks aan af te stellen. Dus enkel monteren met een spie op je krukas en thats it. Past maar op 1 manier.ik heb momenteel niet zoveel budget over dus dat word m ni ben ik bang,
ik kom alleen niet verden ben nu aan t kloten met de afstelling van mijn ontsteking en me sproeier maar ik kom niet echt verder. wanneer ik hem start loopt ie op de meeste sproeiers als een beest maar zodra ik wat verder rijd begint ie te stotteren
Ik ook… moet er vanaf…interesse?Ik hen wel een c20 liggen ja
Ja ik wil um welIk ook… moet er vanaf…interesse?
Al verkocht helaasJa ik wil um wel