Yamaha Jog langzamer

johan17r

New Member
Ha, mijn Jog (luchtgekoeld 2t) gaat “opeens” langzamer... Hij ging eerst 72 met standaard 50cc en zonder andere gekke dingen, wel zonder prop en varioring. Toen was mn uitlaat lek en ligt er nu een nieuwe uitlaat onder met een nieuwe cilinder (gewone een std 50cc) met een nieuwe zuiger (deze waren nml echt aan vervanging toe. Hij loopt nu op z’n top nog maar 55-57 kmh. Iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen, zodat ik gericht kan zoeken :D Hij heeft ook een dip in z’n optrekken, wellicht dat dat helpt bij de diagnose.
 
Advertisement - register to remove this

Ik lees nergens dat de prop uit de nieuwe uitlaat is gehaald?

Die dip kun je opvangen met o.a. een iets sterkere drukveer. Of een andere v- snaar mocht deze te slap zijn geworden.

Of andere trekveertjes enz.

Mijn kymco people had ook zo'n dip heb nu een witte drukveer en de dip is helemaal weg. Iets lichtere rollen kan ook.

Enz. Enz...
 
Ik lees nergens dat de prop uit de nieuwe uitlaat is gehaald?

Die dip kun je opvangen met o.a. een iets sterkere drukveer. Of een andere v- snaar mocht deze te slap zijn geworden.

Of andere trekveertjes enz.

Mijn kymco people had ook zo'n dip heb nu een witte drukveer en de dip is helemaal weg. Iets lichtere rollen kan ook.

Enz. Enz...
Bedankt voor de reactie. In de nieuwe uitlaat zit nu geen prop meer. Zal kijken naar de drukveer vsnaar en trekveertjes
 
Back
Top