Yamaha Aerox

MatisseDG

New Member
Dag iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum en ga binnenkort een yamaha aerox kopen,
en daar wil ik wat vragen stellen wie wilt mag altijd reageren.

Ik wil ongeveer een snelheid van 100 kmph halen maar wat zou ik dan moeten aanpassen?(de aerox is nog volledig origineel)
Liefst wil ik proberen om geen malossi tandwielen etc te steken en als het kan de originele koppeling en krukas te behouden.
wie een andwoord weet mag mij altijd iets laten weten!

Met vriendelijke Groeten Matisse
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dag iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum en ga binnenkort een yamaha aerox kopen,
en daar wil ik wat vragen stellen wie wilt mag altijd reageren.

Ik wil ongeveer een snelheid van 80-100 kmph halen maar wat zou ik dan moeten aanpassen?(de aerox is nog volledig origineel)
Liefst wil ik proberen om geen malossi tandwielen etc te steken en als het kan de originele koppeling en krukas te behouden.
wie een andwoord weet mag mij altijd iets laten weten!

Met vriendelijke Groeten Matisse
Wil je 80 of 100 daar zit nogal een verschil in. 80 kan met alles standaard maar ontgrensd voor de 100 heb je wel wat meer nodig.
 
Met een doorsnee 70cc is het bij 95kmh wel klaar. Dan moet je echt wel een stage6 streetrace 70cc halen of meer.
Bedankt voor je reactie,dat is al wel een pak duurder.
Hoe snel zou ik dan gaan met een R4R 70cc of een goedkope 70cc mezoly cilinder gewoon om te weten?
Met vriendelijke groeten Matisse
 
Mezoly zou ik niet zo snel nemen. Gewoon een A-merk pakken heb je meer plezier en gaat langer mee. Goedkoop is vaak duurkoop.
 
Geen probleem, als ik zover ben zal ik er een review over doen.
Zou ik niet doen. Is het zelfde idee als mezoly. Ik wou ooit ook mezoly proberen….. nooit moeten doen loopt alleen maar warm. Enorm slecht afgewerkt en niet echt snel…..
tik je zeker niet de 100 mee aan. Voor dat geld kan je beter een dr halen. En yasuni r op mp. Ik heb nog wel een 17,5 voor je denk. Word het allemaal beter betaalbaar…
 
Back
Top