This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

www.saddam-freaks.nl???

Status
Not open for further replies.
Mja....
t zal altijd zo blijven, puur vanwege marcel's vroegere acties....

Dr zullen altijd mensen blijven die vinden dat hij beter weg kan gaan daar, of whatever, dat verandert niet naarmate het niveau omhoog gaat...

Ik persoonlijk vind t filmpje wel een beetje over....dr zitten hier meer mensen met de kennis en de resultaten qua brute scoots dan op sf.nl....das een feit...
 
Ten eerste is marcel niet meer met het forum bezig, maar meer met de site zelf. En dat hier nou mensen zitten met meer kennis en betere resultaten..erg fijn, maar ik ben ook nog niet klaar met mn zippie, als iedereen nou ff wat geld stort ben ik zo klaar..

Dus daar moet niet over gezeurd worden, en OOKAL zijn de mensen hier "beter", gedraag je dan alsnog niet als een klein zielig verwend teringkind..

zo dan

Btw Vassie, jij bent nog wel mn friendje hoor :*
 
Last edited:
Re: Re: Re: www.saddam-freaks.nl???

Originally posted by Mark@Typhoon
sf.nl zuigt hard SIM-PEL :|

Ja ja ja....

Dat weten we nu wel en het is dus niet nodig ong 200 x per dag te herhalen, we zijn allemaal mensen, en geen kleuters..
 
Last edited by a moderator:
Originally posted by Mark@Typhoon
sf.nl zuigt hard SIM-PEL :|
Jij hebt dus echt geen woord gelezen heh?
Sorry, maar dit soort domme reacties hebben dus echt geen waarde..
 
Verbaasd me ook eigenlijk niet dat ik hier geen normaal antwoord op krijg..
 
Kijk Doif..

In t verleden hebben we (we = Ik en klein groepje andere) gezeur gehad met Marcel en hij zette zichzelf ook echt voor gek. Zelfs mods @ het forum werken voor rotte vis uitgemaakt :|genoeg hier over.

Sf.nl heeft gewoon een laag niveau.. Het ziet er allemaal wel fruitig uit hoor, maar voel me d'r niet thuis en dat is niet omdat ik vind dat ik GEWELDIG ben, maar zoals ik zei door t gekloot vroeger @ dat forum...

Meer kennis en betere resultaten hangt niet alleen maar af of je meer geld hebt dan een ander.. Je leert gewoon in de tijd en ik geloof best dat je zippie straks erg leuk gaat lopen :W

Ik denk niet dat er hier echt onwijze ANTI sf.nl members zitten.. Zo wel dan vind ik dat een beetje stom.. Vaak wordt er (net zoals ik net deed) een 'grappige' reactie gegeven op het onderwerp Sf.nl..

Maar goed.. Even rustig adem halen en weer relax verder forumen
 

Dat er mensen zijn die het er minder okeej vinden, best..

maar waar ik op doel is dat we merendeels allemaal volwassen zijn, en ons niet op die manier gedragen.
 

Wat Marcel in het verleden gedaan heeft op sf.nl weet ik zo allemaal niet, ik ben er al lang bij, maar in het begin was ik er zelf niet zo erg bij betrokken dus dat zal de reden zijn.

In ieder geval bemoeit marcel zich nu niet meer met het forum, daarvoor zijn DoiF en ik grootendeels verantwoordelijk. Marcel doet vooral de site, ikzelf vind dat het de laatste tijd erg goed gaat met sf en ik vind dat het beter gaat met het niveau, ook enkele trouwe sf.net bezoekers hebben dit toegegeven en zitten nu dagelijks op sf.nl.

en over het ani sf.nl gehalte hier.. veel mensen hiero roepen domme dingen over sf.nl.. en ik weet dat een groot deel dat doet omdat ze dan denken dat ze er bij horen (vandaar ook mijn reactie zonet) maar ik zie dus dat je toch redelijk kan reageren dus ik neem hem terug
 
Originally posted by RobS
Dat er mensen zijn die het er minder okeej vinden, best..

maar waar ik op doel is dat we merendeels allemaal volwassen zijn, en ons niet op die manier gedragen.

Tuurlijk heb je gelijk in.. MAAR op dit forum gaan we onderling best goed met elkaar om en dan zijn die grappen soms best wel op hun plaats en dat ZEKER als de andere er ook zo over denken..
 
Het niveau ligt lager dan hier, dat is zeker..maar laag is weer wat anders. En als het hier ook de hele tijd "afgezeken" wordt, is die kans ook kleiner dat het niveau toch eindelijk eens zal stijgen..
 

Ik zal eens een kijkje nemen @ sf.nl
 

:-: I know Duif, ik voel me ook niet aangesproken


Toen ik nog mod was daarsow was marcel eigelijk ook alleen maar met de site bezig, af en toe nog wat posten @ forum, dat is sowieso al een verbetering t.o.v. vroegâh toen hij zelf ook nog actief mod was op het forum....

En Mark, sorry, maar wtf doe je dom?
Op sf.nl zitten iig mensen die WEL normaal een gashendel kunnen aanleggen en daar niet tot 3 * toe een topic voor openen, en daar zal men ook geen topics openen om aan andere members te vragen "zal ik nog wel doorgaan met scootertunen?" en " PK vrees?"

Vroeger, voor mijn tijd en tijdens mijn tijd was t niveau daar ook erg ok, ik doel b.v. op Patrick & Blaze als mod. Mensen met verstand hebben daar gewoon gezeten, ik zeg niet dat ik zelf veel verstand heb van scoots, want ik weet dat het niet zo is, maar ik heb dan ook geen vooroordelen zoals "Sf.nl zuigt en bla bla" terwijl je daar ook nog maar 20 seconden geregistreerd bent en zonder dat je weet hoe het is om b.v. als mod of als admin te handelen.

Nu weet ik dat ik heel wijs klink, terwijl ik dat niet ben, maar dit is mijn mening en die opmerking van Mark schoot me gewoon ff verkeerd, vooral door het feit dat hij imo geen onderbouwing van díe geweldige uitspraak geeft en omdat hij niet echt veel recht van spreken heeft wat deze kwestie betreft...

Just my 2 cents...
 
Ik ga en hoef me niet te mengen hierin

Ik neem nog een biertje en ondertussen klus ik er nog wel een slotje op!

:* voor alle scooterfriekers
 
Status
Not open for further replies.