This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Word Gek

ippeltje

Banned
Nou ik heb dus een speednicht2,
zodra het gaat regenen gaat me scooter vreselijk beroerd doen.
Het is moeilijk uit te leggen.
Maar ik kan meestal niet harder als 25/30rijden want dan valt die bijna uit.
Hij stottert heel erg. net of je gas geeft en dan weer los en zo heel de tijd door.
Ik weet gewoon niet wat het probleem is.
Iemand een idee??
Onbegrensde speedfight2.

Quad Sjezer said:
Tuurlijk niet, met regen komt er tog vocht in, kan zijn dat die dop niet goed sluit en dat er vocht tussen komt??

ja daar heb je idd gelijk in, sorry ff niet nagedacht, dan moet hij gewoon een nieuwe dop kopen

zoals melf50 al meteen zei koop een nieuwe bougie dop !
Maar wel een goede, dus een met een dikke laag rubber, kijk even op scootparts.nl ofzo.
Die dingen kosten iets van 18 euro en dat is met de kabel.
Het kan ook nog dat er water op je onsteking komt, even je waterpomp los halen en daar een laag vloeibare pakking tussen doen.

Heb het zelfde gehad, ook door de bcd underseat

http://www.scootparts.nl/elektra_divers.htm
hier staat ie tussen, die van 18.95

ik heb gewoon en stukje traanplaat op maat gezaagd en met 2 oogjes voor de opening gehangen..werkt perfect... ( is alleen wel aprilia sr maar principe is hetzelfde )

als k jou was zou ik gewoon ff nieuwe bougie dop halen en spatlapje maken..staat nog wel stoer ook

ippeltje said:
trouwens vraagje zou een bcd spatbord veel schelen???(als extra)
heeft iemand foto waar je goed kan zien hoe dat er uit ziet??
alvast bedankt.

het zijn kut dingen, scheurtjes zitten er zo in, ze kunne niet tegen benzine, dna verkleuren ze :S
Het zal wel werken, maar ik zou dan iets maken tussen de underseat en het afdek klepjes wat al voor de cilinder zit

Alois said:
het zijn kut dingen, scheurtjes zitten er zo in, ze kunne niet tegen benzine, dna verkleuren ze :S
Het zal wel werken, maar ik zou dan iets maken tussen de underseat en het afdek klepjes wat al voor de cilinder zit

als je ze overspuit kunnen ze niet verkleuren, en anders verstevig je toch de ophangpunten met glas vezel, dat heb ik ook gedaan met mijn bcd underseat gaat prima

als je een goeie dop hebt kan je des noods een emmer water er over heen gooien en dan blijft hij nog rijden, ik rij zelf quad, nou als je ziet waar ik daar zo al mee door heen rijd, bop komt zo wat onder water 8P dus gewoon goeie dop kopen, denk dat dan je probleem al opgeslost is