word gek van die 17.5mm carb

yomama

Well-Known Member
Hallo,

Zoals jullie de laatste tijd hebben kunnen lezen ben ik aant kloten geweest met me 17.5mm carb... en hij is nog steeds niet afgesteld en ik moet morgen naar school om me boeken op te halen. Nu wou ik me 12mm er gewoon maar onderdoen met sproeier 80....deze is wel te groot maar groot is toch beter als te klein? of kan het kwaad dat ik met een te grote sproeier rij ( hij moet nog ingereden worden)

Dit is me setup dan

Setup:
DR70
12mm std carb
Yasuni R
P1 vario
Stage6 race koppeling
 
Advertisement - register to remove this

je zult wel een eerder topic hebben gehad met raad om afstelling van je 17,5 maar daar heb ik dan overheen gelezen, vertel ff kort waarom je hem niet afgesteld krijgt, lijkt mij toch niet zo'n groot probleem met jou setup
 
Nou dat is heel simpel hij valt telkens uit... had ik gister dus de sproeier waarbij me bougie bruin is... loopt hij stationair goed...ga ik rijden ( niet volgas maar kwart/half gas) valt hij gewoon weer uit terwijl ik gas dan open heb ....
 
Wat zijn de plaatsen waar hij valse lucht kan trekkeN? en er is een stukje van me membraan afgebroken... het hoekje... maar dat is maar heel klein alleen het stukje waar die bout doorheen gaat... zover ik zie kan dat niks met valse lucht te maken hebben.

P.S sorry voor de dubbel post :$
 
Hij zit met 3 boutjes heel stevig vast gemonteerd....en dat 4de boutje heb ik er ook in gedaan... kan het dan nog steeds? en wat zijn anders plekken waar hij valse lucht kan krijgen
 
Last edited:
ja zolang het allemaal luchtdicht is, lijkt me het niet zo'n probleem, het zal sowieso vervangen moeten worden. Maar had je dat uitvallen ook met je 12mm carburator, dan kun je alvast uitsluiten dat het niet of wel aan je membraam ligt
 
ik heb hem met me 12mm erop alleen stationair laten lopen want me gaskabel zit er niet op... nu met me 17.5mm bleef hij ook stationair lopen toen hij warm gedraaid was en bij gas geven viel hij terwijl het gas open was uit
 
Back
Top