This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

word gek van die 17.5mm carb

yomama

Well-Known Member
Hallo,

Zoals jullie de laatste tijd hebben kunnen lezen ben ik aant kloten geweest met me 17.5mm carb... en hij is nog steeds niet afgesteld en ik moet morgen naar school om me boeken op te halen. Nu wou ik me 12mm er gewoon maar onderdoen met sproeier 80....deze is wel te groot maar groot is toch beter als te klein? of kan het kwaad dat ik met een te grote sproeier rij ( hij moet nog ingereden worden)

Dit is me setup dan

Setup:
DR70
12mm std carb
Yasuni R
P1 vario
Stage6 race koppeling

Wat aangegeven is met het blauwe rondje ( de bovenste )

Ik had nog een vraag... wat voor effect heeft het in/uit draaien van de luchtschroef ( meer lucht ) maar wat doet meer en minder lucht?

rood is benzine, die bovenste blauwe is je vacuum en die onderste is waarschijnlijk zo'n hele smalle voor je olie, luchtschoef is alleen maar om je stationair toerental te regelen, correct me if i'm wrong. Heb je gekeken of je vacuum niet verstopt zit? Maak anders je carb even helemaal schoon, kan nooit kwaad

rood is benzine, die bovenste blauwe is je vacuum en die onderste is waarschijnlijk zo'n hele smalle voor je olie
Volgens mij is het een PHVA TS, daar zitten 4 aansluitingen op, op een van de aansluitingen (De middelste van de 3 die aan de zijkant zitten) zit een dopje, die is volgens mij voor de olie, de onderste voor de vacuumslang en de bovenste is een overloop.

ja zou kunnen maar goed, is ook een beetje een onduidelijk foto, kan het niet goed zien