Ik heb voor de zekerheid even een vriend gevraagd voor een 4t kentekenhouder. Geen reden waarom dit niet zou moeten passen op een 2t frame toch?Is gemonteerd op de juiste plek/plaats en ook nog steeds duidelijk leesbaar ondanks de beschadigingen, dus ik zeg ja!
Desalniettemin kost een nieuw exemplaar nou ook weer geen godsvermogen...
Maar goed, dit moet je zelf beslissen uiteraard.
Houder = houderIk heb voor de zekerheid even een vriend gevraagd voor een 4t kentekenhouder. Geen reden waarom dit niet zou moeten passen op een 2t frame toch?
Er zijn 2 soorten kentekenplaten voor een scooter/brommer beschikbaar.Ik heb voor de zekerheid even een vriend gevraagd voor een 4t kentekenhouder. Geen reden waarom dit niet zou moeten passen op een 2t frame toch?
Oke top, de houder is precies de zelfde formaat zoals ik nu op de scooter heb staan dus dat komt ook goed gelukkig! Nu wachten maar tot de 12e en hopen dat die door gaat. Ik denk inderdaad dat ik misschien met een beetje sharpie de zwarte gedeeltes aanstip zodat alles er vers uit ziet. Bedankt voor de tip!Er zijn 2 soorten kentekenplaten voor een scooter/brommer beschikbaar.
Vierkant of langwerpig.
Zie foto.
Deze hebben standaard maten.
De houders zijn daardoor ook maar in 2 maten verkrijgbaar.
2 of 4 takt doet geheel niet ter zake...
Om eventuele discussies te voorkomen tijdens de keuring, zou ik een nieuwe plaat laten maken en deze op de scooter schroeven.
Ben je voor +/- € 15,- klaar.
Als je hier geen geld voor over hebt, dan kan je met een zwarte (watervaste) stift of verf, de cijfers en letters aanstippen.
View attachment 64956
Ik zeg: Succes en laat even weten of de keuring goed is gegaan...Oke top, de houder is precies de zelfde formaat zoals ik nu op de scooter heb staan dus dat komt ook goed gelukkig! Nu wachten maar tot de 12e en hopen dat die door gaat. Ik denk inderdaad dat ik misschien met een beetje sharpie de zwarte gedeeltes aanstip zodat alles er vers uit ziet. Bedankt voor de tip!
Er zijn 2 soorten kentekenplaten voor een scooter/brommer beschikbaar.
Vierkant of langwerpig.
Zie foto.
Deze hebben standaard maten.
De houders zijn daardoor ook maar in 2 maten verkrijgbaar.
2 of 4 takt doet geheel niet ter zake...
Om eventuele discussies te voorkomen tijdens de keuring, zou ik een nieuwe plaat laten maken en deze op de scooter schroeven.
Ben je voor +/- € 15,- klaar.
Als je hier geen geld voor over hebt, dan kan je met een zwarte (watervaste) stift of verf, de cijfers en letters aanstippen.
View attachment 64956
Nee, een 1 komt erop als de originele er niet meer is.Komt er een 1 op je ketekenplaat als je een nieuwe laat maken.. Of krijg je er geen 1 erop als je de oude inleverd.?
verschilt per zaak, bij de zaak waar ik mijn onderdelen haal is het klaar terwijl je wachtWord zo`n kenteken plaat direct ter plaatse gemaakt, of moet je er vaak 1 dag erop wachten?
Ze kunnen hier iets van zeggen want strikt genomen mag je de plaat niet afdekken.op de foto is te zien dat je plaatje vastzit met tywraps?
weet zo even niet of ze daar bij de keuring moeilijk over gaan doen??
RDW heeft een lijstje online staan met alle vereisten ik zou even checken of een standaard daar bij staat. Ik ga er niet van uit omdat het niet met rij veiligheid te maken heeftoke kenteken is inmiddel gefixt en denk dat misschien een nieuw topic beginnen omslachtig is maar prima, snel een vraagje
ik heb dus nu een sito plus uitlaat eronder zitten en hij loopt keurig 50, het enige is dat nu mijn standaard niet 100% om hoog gaat, blijft niet hangen in bochten of zo en maakt geen rare geluiden. maar je kan wel zien dat die niet helemaal op het blok komt te staan als die van de standaard af is, is dit iets waar ik misschien last minute een ander standaard op moet gaan doen wat lastig zal zijn, of mag ik door de keuring zonder standaard? lijkt me heel raar als dat kan maar ik dacht ik vraag het even
Zou ik me niet te druk om makenoke kenteken is inmiddel gefixt en denk dat misschien een nieuw topic beginnen omslachtig is maar prima, snel een vraagje
ik heb dus nu een sito plus uitlaat eronder zitten en hij loopt keurig 50, het enige is dat nu mijn standaard niet 100% om hoog gaat, blijft niet hangen in bochten of zo en maakt geen rare geluiden. maar je kan wel zien dat die niet helemaal op het blok komt te staan als die van de standaard af is, is dit iets waar ik misschien last minute een ander standaard op moet gaan doen wat lastig zal zijn, of mag ik door de keuring zonder standaard? lijkt me heel raar als dat kan maar ik dacht ik vraag het even