WOK KEURING kentekenplaat

Advertisement - register to remove this

Is gemonteerd op de juiste plek/plaats en ook nog steeds duidelijk leesbaar ondanks de beschadigingen, dus ik zeg ja!
Desalniettemin kost een nieuw exemplaar nou ook weer geen godsvermogen...

Maar goed, dit moet je zelf beslissen uiteraard.
 
Is gemonteerd op de juiste plek/plaats en ook nog steeds duidelijk leesbaar ondanks de beschadigingen, dus ik zeg ja!
Desalniettemin kost een nieuw exemplaar nou ook weer geen godsvermogen...

Maar goed, dit moet je zelf beslissen uiteraard.
Ik heb voor de zekerheid even een vriend gevraagd voor een 4t kentekenhouder. Geen reden waarom dit niet zou moeten passen op een 2t frame toch?
 
Ik heb voor de zekerheid even een vriend gevraagd voor een 4t kentekenhouder. Geen reden waarom dit niet zou moeten passen op een 2t frame toch?
Er zijn 2 soorten kentekenplaten voor een scooter/brommer beschikbaar.
Vierkant of langwerpig.
Zie foto.
Deze hebben standaard maten.
De houders zijn daardoor ook maar in 2 maten verkrijgbaar.
2 of 4 takt doet geheel niet ter zake...
Om eventuele discussies te voorkomen tijdens de keuring, zou ik een nieuwe plaat laten maken en deze op de scooter schroeven.
Ben je voor +/- € 15,- klaar.
Als je hier geen geld voor over hebt, dan kan je met een zwarte (watervaste) stift of verf, de cijfers en letters aanstippen.
Kentekenplaat.jpg
 
Er zijn 2 soorten kentekenplaten voor een scooter/brommer beschikbaar.
Vierkant of langwerpig.
Zie foto.
Deze hebben standaard maten.
De houders zijn daardoor ook maar in 2 maten verkrijgbaar.
2 of 4 takt doet geheel niet ter zake...
Om eventuele discussies te voorkomen tijdens de keuring, zou ik een nieuwe plaat laten maken en deze op de scooter schroeven.
Ben je voor +/- € 15,- klaar.
Als je hier geen geld voor over hebt, dan kan je met een zwarte (watervaste) stift of verf, de cijfers en letters aanstippen.
View attachment 64956
Oke top, de houder is precies de zelfde formaat zoals ik nu op de scooter heb staan dus dat komt ook goed gelukkig! Nu wachten maar tot de 12e en hopen dat die door gaat. Ik denk inderdaad dat ik misschien met een beetje sharpie de zwarte gedeeltes aanstip zodat alles er vers uit ziet. Bedankt voor de tip!
 
Oke top, de houder is precies de zelfde formaat zoals ik nu op de scooter heb staan dus dat komt ook goed gelukkig! Nu wachten maar tot de 12e en hopen dat die door gaat. Ik denk inderdaad dat ik misschien met een beetje sharpie de zwarte gedeeltes aanstip zodat alles er vers uit ziet. Bedankt voor de tip!
Ik zeg: Succes en laat even weten of de keuring goed is gegaan... ;)
 
Er zijn 2 soorten kentekenplaten voor een scooter/brommer beschikbaar.
Vierkant of langwerpig.
Zie foto.
Deze hebben standaard maten.
De houders zijn daardoor ook maar in 2 maten verkrijgbaar.
2 of 4 takt doet geheel niet ter zake...
Om eventuele discussies te voorkomen tijdens de keuring, zou ik een nieuwe plaat laten maken en deze op de scooter schroeven.
Ben je voor +/- € 15,- klaar.
Als je hier geen geld voor over hebt, dan kan je met een zwarte (watervaste) stift of verf, de cijfers en letters aanstippen.
View attachment 64956


Komt er een 1 op je ketekenplaat als je een nieuwe laat maken.. Of krijg je er geen 1 erop als je de oude inleverd.?
 
Even ter aanvulling op het antwoord van @Broos.
Kentekenplaat 1.png
Post automatically merged:

op de foto is te zien dat je plaatje vastzit met tywraps?
weet zo even niet of ze daar bij de keuring moeilijk over gaan doen??
Ze kunnen hier iets van zeggen want strikt genomen mag je de plaat niet afdekken.
Zelfs niet een heel klein stukje.
Maar dan zou je de plaat ook niet mogen/kunnen vastzetten d.m.v. popnagels.
Zoals TS de plaat heeft vastgemaakt voorzie ik geen enkel probleem hiermee.
De cijfers en letters zijn duidelijk zichtbaar en niet afgedekt.
Het zou natuurlijk mooier/netter zijn om deze met schroefjes/boutjes/popnagels te bevestigen.
En als je het heel netjes wilt doen, dan kan je hier voor kiezen:
 
Last edited:
oke kenteken is inmiddel gefixt en denk dat misschien een nieuw topic beginnen omslachtig is maar prima, snel een vraagje

ik heb dus nu een sito plus uitlaat eronder zitten en hij loopt keurig 50, het enige is dat nu mijn standaard niet 100% om hoog gaat, blijft niet hangen in bochten of zo en maakt geen rare geluiden. maar je kan wel zien dat die niet helemaal op het blok komt te staan als die van de standaard af is, is dit iets waar ik misschien last minute een ander standaard op moet gaan doen wat lastig zal zijn, of mag ik door de keuring zonder standaard? lijkt me heel raar als dat kan maar ik dacht ik vraag het even :)
 
oke kenteken is inmiddel gefixt en denk dat misschien een nieuw topic beginnen omslachtig is maar prima, snel een vraagje

ik heb dus nu een sito plus uitlaat eronder zitten en hij loopt keurig 50, het enige is dat nu mijn standaard niet 100% om hoog gaat, blijft niet hangen in bochten of zo en maakt geen rare geluiden. maar je kan wel zien dat die niet helemaal op het blok komt te staan als die van de standaard af is, is dit iets waar ik misschien last minute een ander standaard op moet gaan doen wat lastig zal zijn, of mag ik door de keuring zonder standaard? lijkt me heel raar als dat kan maar ik dacht ik vraag het even :)
RDW heeft een lijstje online staan met alle vereisten ik zou even checken of een standaard daar bij staat. Ik ga er niet van uit omdat het niet met rij veiligheid te maken heeft
 
oke kenteken is inmiddel gefixt en denk dat misschien een nieuw topic beginnen omslachtig is maar prima, snel een vraagje

ik heb dus nu een sito plus uitlaat eronder zitten en hij loopt keurig 50, het enige is dat nu mijn standaard niet 100% om hoog gaat, blijft niet hangen in bochten of zo en maakt geen rare geluiden. maar je kan wel zien dat die niet helemaal op het blok komt te staan als die van de standaard af is, is dit iets waar ik misschien last minute een ander standaard op moet gaan doen wat lastig zal zijn, of mag ik door de keuring zonder standaard? lijkt me heel raar als dat kan maar ik dacht ik vraag het even :)
Zou ik me niet te druk om maken
 
Slecht nieuws jongens... Hij is voor de volgende redenen afgekeurd. Vin was prima leesbaar, had eerlijk gezegd niet door dat een zip 2t dimlicht had, knipperlichten hadden een heeeel klein beetje zwarte spuitbus verf erop, niet alsof je niks kan zien is oprecht van 2 meter afstand niet te merken. Maarja kan gebeuren :/ originele blok heb ik er bij dus die ga ik er gewoon weer onder zetten en opnieuw proberen
 

Attachments

  • Screenshot_20220512-204924.png
    Screenshot_20220512-204924.png
    740.6 KB · Views: 17
Back
Top