This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wo 3

Status
Not open for further replies.
ik heb me niet zo verdiept in Nostradamus maar er zijn hier mensen die zeggen dat hij WOIII voorspeld heeft, en er zijn ook mensen die zeggen dat hij voorspeld heeft dat in 1998 de wereld zou vergaan, als dat echt zo is dan klopt er toch iets niet, of ben ik de enige die dat ziet.

btw: ze hebben nu ondertussen ook 3 vliegtuigen boven canada gesignaleerd, en dat terwijl daar ook een vliegverbod geldt.

Last edited:
Originally posted by Arne@Piaggio
Okee, ik heb dewd gebanned.

er wordt dus nog steeds gemeten met twee maten.Spotten met de ''tegenpartij'' mag wel en spotten met Amerika mag niet!!!!
Arne je begint BVD trekjes te vertonen!!!
Censuur????

Originally posted by Hebo-47.6mm

Het is kut voor amerika ja!!Daar ben ik het mee eens!
Maar waarom is het sad voor de hele wereld???
Leg dat eens effe uit????

misschien omdat dit de hele wereld aangaat? Die gasten willen iedereen de islam opleggen. En amerika zien ze als grootste bedreiging voor de islam. dus beginnen ze daar. als er een 3e wereld oorlog komt wordt het het westen tegen de islam. En dat zeg ik niet zomaar, ben niet racistisch ofzo, maar het zal zo gebeuren. de vrijheid van de gehele mensheid wordt aangetast. dus is het zaak van ons allemaal. en niet alleen amerika

Die gasten????(Wie zijn die gasten)
Amerika is gewoon diegene die de palestijnen steeds weer naait!
Door alleen maar mooie praat te verkopen en wij veroordelen dit en dat zonder actie te ondernemen.Als de palestijnen nou eens heel veel olie hadden he.En er niet zoveel joden met veel geld in Amerika zouden wonen dan weet ik wel wat Amerika zou doen!!!

De vrijheid van de mensheid wordt aangetast????
Klets niet zo dom kerel!!!!

Originally posted by JohnB
ik heb het gevoel dat hebo een anti-democraat is

ik heb het gevoel dat JohnB uit zijn nek kletst en niet weet waar ie het over heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat zie je helemaal verkeerd!
Democratie is iets heel moois!!!
Waar baseer je dat op dan????

Status
Not open for further replies.