Originally posted by Ruud
zo hoort het niet... jij bent afhankelijk van de leverancier... de leverancier van de importeur/groothandel
ok ze wisten 2 dagen na de bestelling dat dat ding niet leverbaar was maar om nou een grote bek op te zetten en die malossi te EISEN vind ik erg triest...
Originally posted by Hebo_NRG
Het is gewoon fout. Als die jongen niet terug gemaild had had sp nooit meer iets van zich laten horen. En dat vind ik niet kunnen.
eprom is binnen btw, mis alleen beschrijving
Originally posted by Ruud
zo hoort het niet... jij bent afhankelijk van de leverancier... de leverancier van de importeur/groothandel
ok ze wisten 2 dagen na de bestelling dat dat ding niet leverbaar was maar om nou een grote bek op te zetten en die malossi te EISEN vind ik erg triest...
Originally posted by hebo-aeroxje
Er is idd best wel service te vinden daarro bij scootparts, maar om nou te zeggen dat het geweldig is nee... Bestel je iets dan sturen ze je binnen het uur een bevestiging, heb je een opmerking of een klacht dan duurt het een week voordat je eens wat hoort... Hele goede vriend van me daar dr50 besteld, maar de zuigerveren ontbraken... Na twee weken eindelijk nieuwe zuigerveren opgestuurd gekregen, verkeerde! Weer gemaild, gaven ze helemaal GEEN reactie meer... Heeft ie ze maar bij scooterparts barneveld gehaald... 35 piek! Ja vind je het gek dat ze ze niet toezenden he...
Zo, iedereen heeft weer al het negatiefs wat er over internetshoppen te zeggen valt, gezelgd... hehe
laterzzz
Dan bestel je toch lekker bij SP Sjoerdyo..Ik ga gewoon naar JPS en DDL.
Originally posted by hebo-aeroxje
dat vind ik nu dus egt een leuke actie he...
Ze doen ook goede dingen natuurlijk...
Maar zo kunnen ze wel zien hoe hun klanten er over denken...
doen...?
mzzl
Originally posted by Hebo_NRG
Ja duh, maar leest ie het ook.
Vroeger replyde die nog wel eens, dat was altijd lache want dan onstonden er de heftigste dicussies