This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wie zuigt matton of scootparts

Het is gewoon fout. Als die jongen niet terug gemaild had had sp nooit meer iets van zich laten horen. En dat vind ik niet kunnen.

eprom is binnen btw, mis alleen beschrijving

Originally posted by Hebo_NRG

Het is gewoon fout. Als die jongen niet terug gemaild had had sp nooit meer iets van zich laten horen. En dat vind ik niet kunnen.

eprom is binnen btw, mis alleen beschrijving

dwd ik had haast... heb in 10 min kappen eraf getrokken en eprom gedemonteerd....

foei ruud, goed lezen, 2 WEKEN en om het dan te eisen vind ik zeer redelijk, ze weten toch wel iets sneller dat ze hem niet hebben lijkt mij.........

nou, voor een bestelling van bijna 600 piek duurde het ook 3-4 dagen voordat ik bevestiging kreeg.........

JPS zuigt gewoon meer via internet want die gasten geven zulke korte kut antwoorden waar je echt nix mee kan. Pas toen ik wat aan Razkin vroeg begreep ik die geheimtaal.

Scootparts is duidelijker.

Dan bestel je toch lekker bij SP Sjoerdyo..Ik ga gewoon naar JPS en DDL.

Waar slaat dat op? Ik heb toch nooit gezegd dat ik 100% voor SP ging ofzo? En het doet er toch niet om waar IK ga bestellen?Ook ging het tussen PU en scootparts... PU is echt klote, vooral die ouwe LUL in Barneveld, dan ga ik liever naar SP ja. Maar dat zou jij ook doen.

Hier alleen maar positief nieuws te melden over Scootparts en JPS (JPS meelde zelfs na twee dagen om te vragen of m'n krukas al aangekomen was, toppie!)

Enne Matton is gewoon DUUR. Ze zullen best verstand van zaken hebben, maar dat boeit me geen ruk als ik iets bestel. Ik weet dan toch al wat ik wil??

En Jorick, ik weet niet hoelang je die TP veer al had?

2 uur oud ofzo.. ik heb gisteren scootparts gemeelt dat ik zaterdag een nieuwe veer wil. ik had erbij gezet dat ze voor vrijdag 12u moesten reageren en ik heb nog nix gehoord (check time ) dus ik ga zo maar ergens anders een nieuwe veer kopen denk ik. maybe een rs24. kost wel kankerveel geld maar dan heb ik waarschijnlijk geen gezeik meer.

{! Matton en Scootparts kunnen allebei helemaal de tering krijgen.

dat vind ik nu dus egt een leuke actie he...
Ze doen ook goede dingen natuurlijk...
Maar zo kunnen ze wel zien hoe hun klanten er over denken...
doen...?

mzzl

Originally posted by hebo-aeroxje
dat vind ik nu dus egt een leuke actie he...
Ze doen ook goede dingen natuurlijk...
Maar zo kunnen ze wel zien hoe hun klanten er over denken...
doen...?

mzzl

Ut zou niet de 1e keer zijn dat Marcel dit geweldige forum ontdekt hoor...
Hij weet van ons bestaan.

Ja duh, maar leest ie het ook.

Vroeger replyde die nog wel eens, dat was altijd lache want dan onstonden er de heftigste dicussies

Originally posted by Hebo_NRG
Ja duh, maar leest ie het ook.

Vroeger replyde die nog wel eens, dat was altijd lache want dan onstonden er de heftigste dicussies

Duh, niet zo bijdehand he...:7

ik heb nu een Pro-Shock. ziet er wel geinig uit. martijn van rijn (valerossi ding) heeft hem ook gehad en hij was iig beter dan de TP veer. PS heb je in 3 uitvoeringen: cheapo/beter/ en race. ik heb dus de race. ook volledig instelbaar enzo.. naja, ik zie het morgen wel. nergens een rs24 te krijgen trouwens.