Mijn column van vandaag: Matton zuigt

Status
Not open for further replies.
sorry, maar het slaat echt nergens op...
niet alle dealers hebben alles op voorraad... en stuurklemmen hebben ze hier ook alleen op bestelling..

17,5mm meestal ook, en een vario + v-snaar tsja.. dat is je eigen probleem dat je die dan niet hebt gekocht.. :rolleyes:

Exup@NRG said:
Idd wazig verhaal , tis maar waar je boos om wordt.

Ja maar jij snapt mijn positie niet. Ik heb niet elke dag de tijd om mij scooter spullen bij de dealer te halen. En vandaag was ik vroeger uit op mijn werk. Dus vond het wel mooi tijd om spullen te gaan halen. En dan kom je bij die dealer. En dan staat die oude lul erweer (en echt vriendelijk je helpen kan die volgens mij niet en heeft echt geen verstaat van scooters, hij doet maar wat en soms geeft ie je zelfs de verkeerde dingen mee. Dus dan moet je eerst 15km fietsen naar die dealer. En dan doet ie heel wijs dat ie echt alles weet en zo. En dan reageerd ie ook heel bot op wat je zegt. En sommige dingen weet ie niet eens als dealer.

En ik ging eens op een zaterdag. Toen stond daar een vriendelijker verkoper( Een andere verkoper) en die had mij echt netjes geholpen. Maar als die oude zak er weer staat dan is het weer feest. Dus kon weer met lege vieze handen 15km terug naar huis fietsen. En dan voel je je het wel vernederd.

zo maar ik had een kut dag! het ging zo

Ik ging naar de Albert Heijn...ik ging bloemkool halen! }) Maar dat hadden ze niet eens! Toen vroeg ik waar staat de melk want die had ik ook nodig maar die hadden zo ook al niet! Toen werd ik echt boos Toen vroeg ik hebben jullie whiskey? Nee dat hadden ze niet (naja daar kan ik inkomen niet elke AH heeft whiskey in huis!) Naja toen ben ik maar terug naar huis gegaan op me gammele fiets :henko: Dacht eindelijk een chille vrije middag omdat ik eerder vrij was maar daar was niks van terrecht gekomen! Eenmaal thuis stond er een bord spruitjes :|

raymen said:
ik snap je wel een beetje....maar ik snap niet waarom ze geen 17.5 hebben ...:s.....die moeten ze wel hebben...ze zijn beetje de grootse scooter sloperij van nederland...ze adverteren ook dat ze alles wel moeten hebben....maar mijn mening over Matton is.je betaalt teveel...en ze sturen niks op.

Ik weet niet of jij die oude vent kent die daar soms staat. (Die met dat witte haar en een witte snor. Ik vind dat echt een wazig verkoper. Idd een 17,5 moeten ze echt wel hebben lijkt mij.

Ik kan best wel snappen dat die orginele uitlaten (de meeste er) waren verkocht, oke kan overal gebeuren.

Dat ze dat geen hebo vario hebben zonder v-snaar (niet meer op voorraad)

En dan ook nog geen 17,5 hebben. Beetje vage dealer dan:S

MinaRallyLC said:
Ik weet niet of jij die oude vent kent die daar soms staat. (Die met dat witte haar en een witte snor. Ik vind dat echt een wazig verkoper. Idd een 17,5 moeten ze echt wel hebben lijkt mij.

Ik kan best wel snappen dat die orginele uitlaten (de meeste er) waren verkocht, oke kan overal gebeuren.

Dat ze dat geen hebo vario hebben zonder v-snaar (niet meer op voorraad)

En dan ook nog geen 17,5 hebben. Beetje vage dealer dan:S

Nog zo'n KUTverhaal :|

Ultee said:
zo maar ik had een kut dag! het ging zo
Toen vroeg ik hebben jullie whiskey? Nee dat hadden ze niet (naja daar kan ik inkomen niet elke AH heeft whiskey in huis!) |

Geen ENKELE supermartkt verkoopt whiskey, mag niet, is gedestileerd :rolleyes:

;)

Maar goed, het is nu al 4x gevraagd. Als je geen tijd hebt, waarom bestel je het dan niet op internet? Dan kun je dus alles in 1x bestellen in minder tijd dan dat je erover doet om een column te schrijven.

Nou weer ontopic. Ik wil dat er serieus word gereageerd. Wat kunnen sommige echt kinderachtig doen! Ga dan weer terug de zandbak in als het je niet intresseerd. Sommige members snappen mijn situatie niet.

F12 AC said:
Maar goed, het is nu al 4x gevraagd. Als je geen tijd hebt, waarom bestel je het dan niet op internet? Dan kun je dus alles in 1x bestellen in minder tijd dan dat je erover doet om een column te schrijven.

Ja oke daar zit waarheid in. Maar aangezien ik voor die mooie sier standaard uitlaat wilde kijken leek het me ook handig gelijk een hebo race vario en een 17,5mm dell orto mee te nemen. Aangezien ik toch al bij de dealer moest zijn. En dat ze die stuurklem niet hebben kan ik best begrijpen.

Dus als een winkel iets niet heeft moet jij meteen negatiefe colums over hun maken en ze de grond in trappen?? Wat een zielige :L ben jij.

Bel dan gewoon op of ze iets hebben!!! Vraag of ze het ff voor je bestellen, haal het via internet op blijf gewoon lekker thuis als het regent!
Wordt een lekker forum dit als iedereen zulke verhalen gaat schrijven als een winkel iets niet heeft :|

Tja.. Het leven kan soms hard zijn........ Maar een steen is harder :+

Conclusie: voortaan eerst ff bellen of het op voorraad is, voordat je er in dit k*t weer heen gaat fietsen ;)

Status
Not open for further replies.
Back