Hmmm 15% winst bij PU? Pas hadden ze 20% korting hier in Barneveld, dat zou dus betekenen dat ze dan verlies maken... Don't think so. Die gasten maken echt wel veel winst hoor. En ik weet niet hoe jij op drie tientjes komt maar daar klopt al helemaal geen drol van.
Waarom is scootparts goedkoop:
1 Ze hebben geen kosten die een normale scooterzaak heeft, zoals mensen in een winkel, etalages, dus inventaris, afschrijving daarop, ze hebben geen winkel etc. etc. Dus een hoop minder kosten
2 En misschien hebben ze dan via dat "grijs" wel hun inkoopprijzen beter geregeld, zo grijs is dat denk ik niet, Matton en die andere vinden dat gewoonm niet leuk dat zij het zo goedkoop weten te rgelen dus gaan ze er heel negatief over doen, en iedereen lult dan mee, en scootparts is zwart gemaakt en Arne haalt ze spullen er niet meer, dus is het gelukt. Je meot niet vergeten dat het moeilijk verdienen is in deze business, en dat ze daarom hard concurreren met elkaar, tenmisnte de importeurs. (Matton, PU VS bv Scootparts)
Allemaal niet zo zeuren je krijgt je spullen toch? En die Hebo vario had ik ook kunnen terugsturen als ik wilde. Matton moet gewoon bekkie houwe want DIE zijn irritant!