Originally posted by Freezerator
tja, winstmarge voor dat soort winkels denk 15% ofzo, niet veel hoger.
Maar ik heb er ook wel stuff vandaan, altijd wel snel binnen en lekker cheap, dus opzich heb ik niks te klagen. Ik hoor dus van dealers en dergelijke alleen niet echt positieve reakties omdat ze zo goedkoop zijn.
Btw, malossi spullen komen ook als het goed is niet van angelo dutch
Moraal van het verhaal: als je goedkoop wil moet je niet klagen. Voor service betaal je en dan ga ik naar JPS omdat dat gewoon flexe winkel is.
Originally posted by Arne@Piaggio
Ik heb er nog nooit ook maar iets gehaald..als ik onderdelen koop doe ik dat liever bij mensen van wie ik weet dat ze service leveren en er wat vanaf weten (lees DDL en JPS)
Originally posted by Sjoerdyo
Hoezo er wat vanaf weten? Je weet toch zelf genoeg ervan? Je hebt toch geen advies van Jarno nodig? Hij raade mij ook een Hebo op 50 snel aan, je hebt vaak niks aan die gasten, allemaal hetzelfde. Ze willen alleen maar verkopen.
Wel je punt houden bij internet bestellen he?! Dat hij jouw nou kent ligt anders. Dat is voor de meeste van ons niet relevant!
Het gaat er gewoon om ze zo goedkoop mogelijk te krijgen. Service krijg je toch neit als je via internet besteld. Of in lage mate.
Dan bestel je toch lekker bij SP Sjoerdyo..Ik ga gewoon naar JPS en DDL.
Ik heb er zelf nog nooit wat besteld, omdat ik wist hoe het met bestellingen van anderen ging. Daarbij moet ik best vaak spullen heb die wat minder vaak over de toonbank gaan dan een simpele NRX of een DR70'je of zo.
En Marcel weet daar gewoon te weinig van af...
Originally posted by Prozhen
Sorry hoor maar JPS SUX OOK!
vooral als je via inet besteld.
Originally posted by Hebo_NRG
Heb met nix nog echte problemen gehad.
Een maat van mij had een 25mm carb, en spruitstuk besteld.
carb werd geleverd, spruitstuk nageleverd. 2 weken later nog geen spruitstuk. Hij mailen. Krijgt ie te horen dat ze die spruitstukken niet meer hebben, dat ze wel een malossi spruitstuk hebben maar dat is duurder. Dus hij kon kiezen.
Dus hij terug mailen, gvd wat denken jullie wel, jullie zeggen dat julie iets hebben maar kunnen het niet leveren blabla. Ik wil dat malossi ding, en jullie betalen het verschil en de verzendkosten maar...
-uhm, ja sorry, komt in orde.
Toch koel, maar zo hoort het ook vind ik. Als er iemand anders was geweest die niet zo'n grote bek gaf dan had ie mooi geen spruitstuk gehad...