This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wie zei ook al weer dat ik niks zou krijgen??

argentino

Well-Known Member
nog ff over dat ongeluk van pas geleden, jullie zeiden allemaal dat ik niks zou krijgen....ik heb toch wel alles uitgekeerd gekregen: scoot vergoed, nieuwe helm, jas en broek!!!! flex, dat word dus weer ff een nieuwe scoot !! (alleen moet ik nog wel sparen voor snelle onderdelen dat is wel fucked up)

greetz

ik zie wel ik denk dat ik maar weer een kymco ga nemen hoewel ik eigenlijk liever een suzuki wil maar die zijn duur...ik kijk nog wel, kymco is niet echt mijn favoriet, beetje erg zwak, ik zit ook al te denken aan een Speedake

puch zip vind ik lelijk ik wil iets groters wat is eigenlijk het verschil tussen een Buxy en een Speedake het enige verschil dat ik weet is dat de Buxy geen voorspatbord heeft en dat vind ik weer mooier aan Speedake

nee ik neem alleen een dj als ik ECHT niet genoeg geld heb voor iets anders maar voor de prijs van een 2e hands kymco (parikulier) kan je echt niet veel beters krijgen....
honda vision=walgelijk
zenith=triest
...
en ga zo maar door

dan vind ik een dj daartussen toch wel de mooiste/beste de andere kymco modellen vind ik om te kotsen (behalve super 9 en topboy gaat wel maar voor deze 2 heb ik zeker niet genoeg)

Hoe weinig geld heb je dan wel niet?

Koop NOOIT meer een Kymco, alleen al vanwege het feit dat je er al 1 hebt gehad (=saai, nix nieuws onder de zon
). Ik zou ook niet opnieuw een Nrg kopen, als ik hem in de prak zou rijden...

Voor een dikke duizend piek koop je een Nrg/Typhoon, zul je alleen een beetje op moeten knappen (= het leukste aan scooters
)...

Greetz.