Wie kent mij nog van jaren geleden???

HAHA phat, euhj Daan, toch maar weer terug? Permanent of tijdelijk?
Ik ken je nog van 2 jaar geleden bij valkenswaard met Pim en Rene... en van het forum natuurlijk...

Daanje leeft :D

Heb je eigenlijk nog ooit iets gehoord van die kerel die je toen van je broertjes runner afgetrapt hebt ?

Originally posted by Daanje
hmmmm...

ik ben anderhalf jaar bezig geweest met rijbewijs, 56 lessen gehad en 2x dik genaaid :S
Sinds maandag weer les gehad en ga bij een ander cbr afrijden, as maandag meteen aanvragen :)
en dan scheur ik jullie scooters deruit met auto ;)
Daanje's afscheid,
Verder ga ik me helemaal bezighouden met auto's en tuning daarvan en ga ook na de vakantie aan me rijbewijs beginnen en koop dan een auto die in ieder geval gepantserd is en zowat onsteelbaar, zodat ik die wel kan behouden. [\quote] weinig van gekomen dus:rolleyes:

Holy shit Daanje
Rare appeltaart , wat brengt jouw weer hierheen?
Werd je leven te kansloosch en je d8 hey laat ik me weer aansluiten bij de scooter kanslooschen?

Originally posted by Razma
oi Daanje :*

PS: Ik herinner me nog dat Razkin en Freezerator niet geloofden dat ik een meisje was @ #scooterz.nl :p

LOL :D Is toch ook niet zo Inne ;) :D hehe

Ik heb Razkin 2 weekjes terug nog gesproken irl.. Wel aardig gozer.

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Wie weet eigenlijk nog, dat Patrick oorspronkelijk een Startpint-Moderator is???
Ik trouwens ook 8P , heel lang geleden.
Ik ken Daanje ook nog wel van de goede oude tijd.Maar toen had ik deze nick nog niet.Ik heb teveel nicks gehad en veel te weinig gepost.In die tijd las ik alleen nog maar.En toen heb ik nog stiekum Bart gemeet @ Mols.:D

Originally posted by Mark@Typhoon
Jah was de dragster van......:X

Heeft i dat ding eigenlijk nog steeds? :p

Als je het over scooter freaks heb die heeft hem total loss gereden :P op bestelbusje. Daanje jij had dat mooie topic over het terughalen van je scooter van je broertje :D

Originally posted by Daanje
ik had een zwarte x8r ;)

en daarna sr max biaggi van Razkin

nu weet ik et weer :) de x8r was geript op een gegeven moment en zowat kaploss weer gevonden

razkin's sr had een kleine tank (vond ie zelf iig) :)

welkom trouwens :)

Back