ik ken m vaagjes. heb m er ook onder gehad..
volgens mij heb jij de iets "hoger dan standaard" veer..
voorspannig kun je regelen enz maar is volgens mij wel een leuk veertje..
kwaliteit: de veer wil wel eens gaan verslappen(de gas gaat eruit)... je kunt hem wel weer bij laten vullen, dat is geen probleem
afstellen: dit is afhankelijk van je rijgedrag, jij kan de veer zo strak zetten als JIJ wilt... vind je het fijn rijden met een stugge veer, dan zet je de veer heel strak....
en dit is een betor veer die in een forza doos zit: had ik vroeger ook...
damned hoor ik net dat als je aan dat gouden knopje draait dat ie dan terug naar de fabriek kan want dan is de druk eraf. En hun hebben een speciale sleutel (bij de dealer) om alles te verstellen.... waar of niet waar?
Misschien heb ik die sleutel nog wel ergens voor je... hebbum zelf ook gehad, die veer, had hem op een gegeven moment niet zo erg stug staan, reed errug lekker op me aerox hele verbetering tegenover de vorige, kostte 200 GULDEN
En dat open draaien van dat nippel... ook nie erg slim he
Originally posted by CraneDog damned hoor ik net dat als je aan dat gouden knopje draait dat ie dan terug naar de fabriek kan want dan is de druk eraf. En hun hebben een speciale sleutel (bij de dealer) om alles te verstellen.... waar of niet waar?
Wat een bullshit van die fabriek verhaal, beetje dealer heeft ook wel spullen liggen om de boel op druk te zetten, maar meende dat dr ook wel gewoon lucht in kon....er is een speciale sluitel om de veer in stugheid te verdraaien, je moet de onderste blauwe 'moer' omhoog of omlaag draaien tis maar net wat je wilt....zon sleutel zit trouwens ook standaard in de buddy van een phantom....
Nu ruijd ie dus zeker voor geen meter. Hoe kan ik em weer goed maken en die sleutel wat doet die en waar haal ik die? Ik zie btw wel gaatje in die nippel volgens mij wat voor gas moet heir dna in ofzo?