wie kan me helpen??

ippeltje

Banned
vanmiddag reed ik op mijn speedfight naar huis reed ongeveer 70 en opeens valt terug tot de 40 ik het gas. los en toen gas erop maar bleef hangen tot de 70. wie weet wat er aan de hand is????

Advertisement - register to remove this

jah sorry
normaal rijd me scooter 80 maar op een lange weg naar huis.
Opeens viel hij heel vreemd terug een soort van verzuip geluid.
hij viel terug tot de 40 ik het gas los en weer er op ik kwam opeens niet meer boven de 55. is da mss een vieze sproeier??

Kapotte bougie misschien kan de oorzaak zijn? luchtfilter enzow zit er nog wel op? denk niet dat de sproeier ut probleem es.. kan wel gewoon alles ff nalopen, bougie,, carb ff schoonmake... etc

je petje kan ook los zitten had ik laatst ook reed ie normaal 90 toen gingie naar de 40 met zelfde `verzuip` geluidje en toen wou die ook nie meer starten en toen petje aangedraaid en toen was ut weer ok :) 10 minuten later vast loper :p

//EDIT: PETJES IS HET KOPJE VAN JE CILINDER DUS WAAR JE BOUGIE AAN BEVESTIGD ZIT... EVEN IN HET ABN VOOR MENEERTJE HIERONDER// EDIT

Last edited:
Sorry ik ben misschien geen mod. , maar mensen reageer nou is normaal!
Je vraagt gwoon 1x ofzo of diegene normaal wilt praten, als diegene dat niet doet, dan help je hem toch niet . SIM-PEL!:)

Originally posted by digich33
je petje kan ook los zitten had ik laatst ook reed ie normaal 90 toen gingie naar de 40 met zelfde `verzuip` geluidje en toen wou die ook nie meer starten en toen petje aangedraaid en toen was ut weer ok :) 10 minuten later vast loper :p

//EDIT: PETJES IS HET KOPJE VAN JE CILINDER DUS WAAR JE BOUGIE AAN BEVESTIGD ZIT... EVEN IN HET ABN VOOR MENEERTJE HIERONDER// EDIT
sommige mensen weten dus niet wat het betekend n44b, dus maak je gewoon verstaanbaar zonder te blaten:| :| fucking breezertaal:|

warmloper zou ik nog maar niet te snel aan denken . ik denk dat et de keerringen zijn, als ze kapot zijn zuigen ze nl. valse lucht maar doordat je gewoon doorreed kreeg ie niet de juiste verbranding en ging die dus minder snel (als et uberhaupt al aan de keerringen ligt). kreeg je ook een harder geluid toen je weer optrok ?

Back