wie gaat er naar EmiNeM 18juni in de ArenA

Het was echt supervet, ik stond idd op het veld :D
Alleen idd 50 minuten gewacht tussen Cypress Hill en Eminem :S maja tog was het zeeeer vet :D

ja het was zeeeer rlxd ja alleen het w88 was minder en cypress hill vond ik niet echt super, wel leuke jonko;) en volgens mij is er niet veel aan als je op de tribune zit

Originally posted by nelson
ja het was zeeeer rlxd ja alleen het w88 was minder en cypress hill vond ik niet echt super, wel leuke jonko;) en volgens mij is er niet veel aan als je op de tribune zit

Op de tribune was het inderdaad soms een beetje dood, maar toen eminem eenmaal kwam zag ik zelfs huismoeders los gaan :D

Ik heb wel gezien dat 2 gasten op elkaar begonnen in te beuqen, maar werden door stwewards snel weer uit elkaar gehouden :)

Heb gin ruzie gezien, maar inderdaad de tribune was dood.
Cypress Hill vond ik ook minder maja die had wel de grote SHIT :P

Maar op de tribune kon je wel lekker zitten (business seats 8P). Kan geen kwaad bij een concert van 4,5 uur! Maar het was iig zeker gaaf!

Zelfde show die hij hier gaf was ook in Barcalona, dat was gister op MTV, toen zag ik Marylon Manson (schrijf ik het goed?) tijdens the way I am, was die er ook in de ArenA, want dat heb ik dan -godzijdank- gemist! (Wat wil je als je 80 Arena ePPo's er doorheen jaagt aan bier).

die jonko was vet! Die wil ik ook wel!!!! Het was echt vet, en tering wat was die blanke rapper die met Xzibit mee kwam lelijk zeg, tering. Het leek wel Barakka van Mortal Kombat...

ik heb veel fotos en filmpjes kunnen maken, maar niet allemaal op de pc, ze staan op me nokia7650, hier is er eentje in ieder geval, kun je de wietwalm die er hing goed op zien :D

concert.jpg

volgens mij gaan die amerikaanse rappers echt helemaal los als ze hier in NL zijn! Halen volgens mij echt voor honderden/duizenden euro's aan jonko! En smoken dat met de hele klika op! Die interviews soms @ tmf met eminem en dr.dre, haha wat waren die gasten knetter-stoned zeg, kwam geen nutteloos woord uit! :) Zo heb ik ook weleens een interview met lenny kravitz gezien, haha die gast zat alleen maar de hele tijd melig te doen en te lachen! 8)

Back