wie gaat er naar EmiNeM 18juni in de ArenA

Originally posted by SoulDarkness
Ik peer um naar Avril Lavigne @ 17 maart.. Zij is lekker.. en kan nog best zingen ook! ;)

die kan niet zingen, heb je haar ooit live bezig gehoord?!:D
enuuh, eminem-muziek is leuk,maar 45 euro is veeeel geld voor een uurtje naar zo'n kwal kijken:rolleyes:

is het maar een uurtje?? komen r nog meer rappers?? is het een grote show of maar iets kleins?? is r mischien ergens een info site r van ofzo?? wie weet meer? als het groot enzo is en r komen meer rappers dan wil ik wel gaan!!

hoelang t duurt weekniet.....maar Jay-Z vorige week duurde iets langer dan een uur.....en die waren met zn 3e.....

Eminem komt als t goed is niet alleen.....maar met wie is nog niet duidelijk!!!!...khoop ieg niet dat t ook maar een uurtje duurt!!

Ik heb net 2 kaartjes gewonnen!!! via m'n school!!!!! echt tè grappig... Voor hoeveel kan ik die kaartjes doorverkopen aan de deur? Ik ben namelijk al een x naar Eminem en Dr Dre geweest in Paradiso....

Ik zit op rij 0 weet niet wat het is maar okee :P
Kon de kaartjes overkopen voor 40 euro per stuk want die jongen moest op stage in Italie :P

Zoooowwwww het was heel erg tof gister, ik was ook veeels te dronken! :P

Alleen jammer dat er steeds een half uur tot uur gewacht moest worden tussen de acts door. Veel vrouwelijk schoon trouwens :D

Back