Wie gaat er naar Dj Tiesto 29/30 oktober?

Robert

Superrrjoden!
Hey ik ben wel benieuwd wie er kaartjes heeft voor dj tiesto op vrijdag 29 en zaterdag 30 oktober.

Ik zelf ga op vrijdag omdat ik 3 VIP kaarten had , en nu heb ik er nog 2 over voor zaterdag die te koop zijn. [ zie marktplaats ]

Ben benieuwd wie er allemaal gaan :)

Advertisement - register to remove this

S`am said:
tiesto heeft gewoon voor mij afgedaan ... hij is gewoon voor het commerciele aan het gaan
Vind ik ook zo'n loze uitspraak, hij word bekend doordat hij goede muziek maakt, dan issie opeens commercieel..:? Dat is juist een bevestiging van zn talent..

Frico^DeliX said:
Vind ik ook zo'n loze uitspraak, hij word bekend doordat hij goede muziek maakt, dan issie opeens commercieel..:? Dat is juist een bevestiging van zn talent..

Hij draaide vroeger geen trance of hoe je het noemt.. :D

Lor said:
Hij draaide vroeger geen trance of hoe je het noemt.. :D

Wat draaide hij wel dan, R&B?? :S:S

Iig, leuk zo`n 2e concert, snap niet echt waarom het 2 avonden achter elkaar is, maar het was iig in 1,5 uur uitverkocht :P

Jongens ik wilde ook gaan.. ik ging zaterdag om 12 uur kaartjes halen alleen ik kreeg te horen dat de kaarten binnen 10minuten waren uitverkocht. Vip was nog wel te koop alleen dat koste bijna 90 euro.

Best wel jammer kzou echt willen gaan

Ray B said:
Wat draaide hij wel dan, R&B?? :S:S

Iig, leuk zo`n 2e concert, snap niet echt waarom het 2 avonden achter elkaar is, maar het was iig in 1,5 uur uitverkocht :P
hij heeft in zijn begin jaren R&B gedraait jah

Back