This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
ik heb nog aerox poten liggen
beide heel klein btje krom... 1tje lek...

Maarja, je kan toch gewoon nieuwe keerringen in die voorvorkpoten doen

ah balen... heb verjaardag van me schoonzus... heb nou al gezegt dat ik zou komen...

+ dat ik wss heel brak ben dan :+ zaterdag word zwaaarr :W

Week daarna doen dan?

WheeleX said:
ik heb nog aerox poten liggen
beide heel klein btje krom... 1tje lek...

Maarja, je kan toch gewoon nieuwe keerringen in die voorvorkpoten doen

past cker niet:+

me ene poot lekt en die word steeds slapper:+

en zit afgebroken boutje in die poot, dus hij staat niet vastgeklemd:X maar andere poot wel

Dit weekend foto's schieten voor ons logo en gewoon wat actie foto's met filmpje misschien . We beginnen als n00bs maar komt allemaal wel goed (denk ik )

Marcelinho said:
jah zover was ik ook nog wel, maar moet je gas bijgeven als je je stuur omhoog trekt of iets dergelijks?

je moet in je zadel ploffen zeg maar..klein beetje met je bips loskomen van je zadel en dan erinploffen en gasgeven.
en dit allemaal op het juiste moment...dat moment moet je dus zelf uitzoeken..

owja..vooral hard aan je stuur trekken en achterover leunen

is dat de oude van Johneeeeey uit Vreeland-zuid?
ben benieuwd wat je ervan bakt @ die beta

x

Laurens

Ik en rush racer gaan straks beide op onze slider stunten. Ik oefen al vrij veel. Rush racer begint over een paar weken echt te oefenen. Dus hij en ik gaan dan samen stunten. Een andere maat van ons nog op de fiets en daar houden we het voorlopig bij. We hebben waarschijnlijk al een naam bedacht. Mara verwacht de eerste paar maand nog niet spectacualire stunt . Want bochten lukken me nog niet :S. Hoewel als ik met de knie op het zadel zit en dan een wheelie trek dat steeds makkelijker word.

Hoop dat we dit weekend ff een klein filmpje kunnen maken. Rush Racer zit danw aarschijnlijk nog op de fiets. We zien vanzelf hoe het gaat. Ik stop in ieder geval niet

Eeey, vanmiddag ff staan kijken naar de mannen van sl freestyle Op de cbr'tjes en nog ff gepraat ik kwam langs en dacht hey Sl freestyle ..
Ging Lekker hoor jongens

Reden ook paar negors op zipjes te Wheelien haha

Goedendagg

Kheb een runner en wheelien lukt best aardig, ik bedoel .. met 20km/h omhoog trekken en 5/6 keer gas lukt wel. Alleen heb ik 1 probleem waardoor ik constant niet kan doorwheelien.

Evenwicht..

Constant ga ik naar de zijkant enzo, en het lukt me niet om dat te corrigeren.. Hebben jullie niet een paar goede tips?

Je band moet niet vol opgepompt zijn.. hij moet flink zacht zijn.

Dit voorkomt namelijk dat wanneer je wheelyd, je zeg maar niet links of rechts "over" de bolling van je band heen gaat.. maar gewoon makkelijk rechtuit kan.

Status
Not open for further replies.