This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic #3

Vette shit gast!! Al lekker op t BP :W Bike is al zoals die moet zijn @ filmpje? Vind et wel mooi met kuip er nog op Lijkt het tenminste nog een racer..

Btw, met voetrem of handrem?

Vette shit gast!! Al lekker op t BP :W Bike is al zoals die moet zijn @ filmpje? Vind et wel mooi met kuip er nog op Lijkt het tenminste nog een racer..

Btw, met voetrem of handrem?

Ja mn bike is nu zo zoals hij op t filmpje is, gister is t filmpje gemaakt. Ik heb zondag even 15 minuten geoefend, toen stelde t allemaal nog niets voor... en gister nog even gereden, dus het gaat wel lekker...

maar ik rem met mijn handrem, ik kan wel ineens met mij voet gaan oefenen, maar dat kan ik dus nog echt helemaal niet... eerst maar eens aan het gevoel wennen om met bijna 100 pk op je achterwiel te rijden, de slinger eruit halen, het omhoog clutchen en afremmen met zon ding. Daarna ga ik wel de voet erbij pakken... lijkt me beter!

doei alex! :W

Superdikke sjit Sebas

echt beter dat het een beetje lukt, maar nog steeds wel zonder wheelybar zie ik?
Gvd ik weet nu al 100 % zeker dat over een maand er dik gecircled word met dit ding, en dat de highchairs eraan komen.

vette sjit iig, beter ff snel dikke pics knallen ook.

:*

haha thnx homie 4 het leven

maar dr zit wel een bar op... onder mijn bar heb ik zo'n LED achterlichie zitten...
aber ik hoop dat ik van de week wat meer kan oefenen, en dat het beter weer wordt

ik denk wel dat je je vering wat moet aan laten passen op deze rijstijl want daar komt die wiebel ook wel door denk ik. Verder ziet het er heel best uit voor de tijd dat je er mee geoefend heb! ga zo door!

die wiebel is altijd even wennen, op een scooter is het gewicht achter, en nu voor je voeten.
Ook zal ze band nog redelijk hard zijn voor het normale rijden.
balans vinden is eerst ook wel belangrijker.

Iemand een tip voor me?

Scooter (aerox) is nu kaploos (nieuw blok eronder, italkit alu dus power zat) en komt vanzelf omhoog, of met een klein rukje redelijk hoog

Alleen vind t lastig om t balanspunt te zoeken/vinden/houden.
Bang om te vallen is t niet, daarom laat ik die kapjes dr ook nog maar ff af

Maar wat is nou een goeie tip om de basis onder de knie te krijgen?

oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen

en vergeet niet te oefenen +ralf+

Weer even op de slider van maat van me gerden. Wat is dat machtig . Hele straten weer op het achterwiel rijden met 2 mensen . Echte spijt dat ik mijntes heb weg gedaan. Maar scooter is weg, dus binnenkort even motor halen.

Bij mij lukt het dus echt niiet

Ik krijg hem omhoog , maar daarna valt die gewoon precies still ofzo

Moet ik gewoon men balanspunt zoeken , of is het ietz anders ?

wss:

oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen

en vergeet niet te oefenen +ralf+ :*

Ik heb vandaag ook een wheelie gemaakt... autowheelie door de koppeling een beetje te laten slippen en schieten @ stoplicht sprintje :+

zozo snoeperd!, mijn laatste wheeliefoto's staan wel in het motorrijdtopic voor de mensen die het nog niet gezien hebben!

Bij mij lukt het dus echt niiet

Ik krijg hem omhoog , maar daarna valt die gewoon precies still ofzo

Moet ik gewoon men balanspunt zoeken , of is het ietz anders ?

hoop niet dat je dezelfde problemen met je vriendin hebt

zoals al gezegd, oefenen, oefenen en nog eens oefenen, je moet er gevoel/feeling voor krijgen, er is geen manier waarop ineens iedereen t in een keer kan.