Wheelie filmpje/pictures topic #3

mhm eens even denken hoor want jij was toch diegene die vroeger ook wel eens foto's etc postte van jouw eigen stunts? en nu vraag je dit soort makkelijke vragen:S

zit ik fout en heb ik de verkeerde voor me of??
 
Moet je dit nou doen als je te ver achter overgaat?

scooter + rijder wegen snel 150 kg

als je dat moet tegenhouden staat er teveel druk op je hand waardoor het wss op het asfalt blijft staan, en niet mee schreept over de weg. Tenzij je rolschaatsen aan je handen hebt :p

die TNT blokjes op dié stunt btw, dat is pas troep, :X ze hangen al met snelbinders vast.
 
mhm eens even denken hoor want jij was toch diegene die vroeger ook wel eens foto's etc postte van jouw eigen stunts? en nu vraag je dit soort makkelijke vragen:S

zit ik fout en heb ik de verkeerde voor me of??

;), beetje pesten mag toch wel?

die TNT blokjes op dié stunt btw, dat is pas troep, :X ze hangen al met snelbinders vast.

Die zitten zo omdat de orginele de hele ophanging van de kappen hebben gesloopt...
En dit juist slimmer was/is om vast te maken omdat je met tyraps geen ophanginspunten breekt maar de tyrap..
 
Haha :+

Net zo'n soort vraag als: Is malossi lucht in je banden beter om te stunten... :')

scooter.jpg


Is dit ook een stunt of staat de scooter gewoon verkeerd om?
 
Gruwlijke stunt :eek:



hehe, ik ben ook opzoek naar een slider/bws om van de zomer wat gaan stunten allleen al die dingen zijn tering duur en vind ik zonde want denk dat ik wel vaak op me bek ga haha :p
 
Post is dat filmpje eens. :D Ben wel benieuwd.


- Edit: -

Ik ben trouwens aan het kijken voor een bws / spy om mee te gaan stunten alleen raden jullie nog iets aan als speciaal aan de set-up. Heb al een beetje in de oude topics gekeken alleen kan er niet echt wijs uit worden. Of gewoon std laten en gaan :W

Zoiets komt er een "wheeliebar" op en een YSS Verstelbare veer om het iets makkelijker te maken ;)
 
Last edited:
Is niet van wat op die foto staat hoor, maar wel van wheelex :D

Ff voor je geupload:
[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=3898627477359005433&hl=nl"]freestylorz[/ame]
 
Last edited:
had jij nou die kooi laten fixen bij paul voor je cbr?.. dat was iemand die ook eerst scooter reeed maar weet het niet meer wie..

Heeft iemand nog filmpjes van mij ergens :p.. ik ben 2 wheelie filmpjes ook kwijt wegens HD crashes..
 
Kan niet achterop door ander uitlaat enzo..

Nee dat was Marty. denk ik... mijn cbr is gewoon helemaal compleet kwa kuip enzo... Word ook (nog) niet gebruikt als stuntbike...
 
van mij bedoel je :)

ja kut, heb nog maar 1 boony wheelie gemaakt op men motor, toen hij 25 kw was en std vertanding (in filmpje van Real Talk aan het einde, kan je vinden op youtube)... nu heb ik er andere vertanding en zo opzitten en orgineel vermogen.... zit alleen nog even te wachten op men wheeliebar die paul nog steeds moet maken...

EN ik ben sinds begin dit jaar btje uit de 'running' geweest zoals ze dat zo mooi noemen, omdat ik men pink gebroken had :S

ik moet even op mijn loon wachten, dan kan ik een nieuwe koppeling kopen want daar kan ik op het moment ook mijn billen mee afvegen, en dan knallen!!

dus het zit er nu echt wel aan te komen!!


maar Laurens. , jij zit toch ook op dsf? met dezelfde naam (mat groene f3?)
Ik ben daar wheelie@SR

:D kusjes
 
Back
Top