This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic #3

Ja hijs die n3rdo van dsf :+
maar sebas, paul gaat een mal maken van mijn bar en dan kan die zo 1tje voor jou bakken dus dat komt wel goe lijkt me

Nah ik ben geen nerdo ..ik vind het zo jammer dat ik zo langzaam progress... zie iedereen dikke balansdingen doen op schakel gevallen.. en ik ben nog best semi hopeloos opzich..

naja.. vant weekend weer lekker rijden..

Gewoon oefenen denks

Ik heb m nog nooit geprobeerd op het achterwiel te krijgen :+ Terwijl ik met de scootah niks anders deed...

Ik denk ook niet dat ik het met de motor zo lekker doe Probeer liever hard door de bocht :+

Sebas laat is foto's zien van je cbr dan... ik heb wat gemist geloof ik

sowieso lang niet gesproken enzo..

ik zal morgen eens pics maken, als ik eraan denk!! stuur me maar een herrinering smsje oke?

@ Martijn, pm je nummer eens, dan kunnen we es bellen ofzo +ralf+

t zal vast wel iets zijn ja.... wat kost zoiets??

als ik jou was zou ik gewoon een paar van die rode (isolatie/gas????) pijpen nemen.... die passen EXACT (geloof 3/4 duims) in een slider frame... kost je niets, alleen wat tijd om het in elkaar te lassen...

EN ik kan bevestigen dat als je het op deze manier doet, je wheeliebar NOOIT stuk zal gaan, ook je frame niet...

en deze zit met 4 boutjes vast, altijd wat dubieuzer

just my 2 cents

Hadden wij ook gedaan. Gewoon slider frame opgemeten, en toen naar de oud ijzer boer. Ding in elkaar gebakken en nooit kapot gegaan. En ding heeft paar beste klappen gehad...

Dan gaan we daar maar voor (lassen dus).
Alleen eerst eens een goede slider vinden :X

Deze blijft vet Alleen ik denk geen standaard cilindertje ?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6sKMpxODCfg"]YouTube - Andreas Gustafsson -=Aerox Stunt=-[/ame]

Last edited:
Mijn zip is ook weer standaard in elkaar
voorkant weegt echt 0,5 kilo en blokje is standaard. loopt 70 ofzo.
rij je 40/50 trek je hem zo nog omhoog , moet em alleen wel heel houden voor de cross in mei

schopje dan maar ?

vond nog wel een geinige foto.. geen dikke balanswheelie maar wel aardig op weg

anderen mogen ook best ff foto's posten vind ik .. is dit topic ook neit zo dood.

way to go laurens!! ik hoop dat ik zaterdag ff kan oefenen!! ben t nu echt zat die regen en dat getreuzel van mijzelf!! WHEELIES MOETEN ER GEMAAKT WORDEN!

+ralf+