Wemeldinge

Originally posted by Patrick@BetaArk:

Yooo hebben jullie eindelijk ook mijn gare beta ark gezien? Die idiote Zwart/Geel/Witte Met Polini EVO Uitlaat? Dat was ik dus, de idioot met DE 'Neppe Hebo Manston' mn scoot kwam voor geen meter meer vooruit
frown.gif
En wheelies gingen niet echt relaxed
frown.gif
Heb zon ophoogblokje eronder gepoeft...Niet echt relaxed voor de wheelies...ach jah...Jammer genoeg geen-een van jullie die-hard forummers gezien, Ken jullie voor de rest ook niet
smile.gif


Ik heb overigens al gevonden waarom ie vooral al zo kut reed...Bij mn accu was een draadje gescheurd en die liep steeds met de - vonkjes over te schieten, nu is het over, sputteren is weg enzo...(Dit is niet ut enigste waarom ie kut liep...hehe vinut ook niet gek na zon 5 schuur en ophoon beurtjes...Meerdere malen naaldlagers uit me backend gelopen,

WAT IS EEN BACKEND, OF BEDOEL JE BIGEND?

nu wel opgelost met een backend van een schakelbrommer P-12 maar cili is voorgoed verneukt...Glukkig komt volgende week mn Hebo Manston Racing binnen :p)

DIE BESTAAT NIET, HEET GEWOON MANSTON, ER IS MAAR 1 VERSIE, OOK AL HEBBEN WE MET JOU DAAR AL EERDER EINDELOOS OVER GEDISCUSSIERD...

En die achterlijke kappen worden nog gefixxed, wees niet bang ;P

Btw voor de echte HEBO Racers onder ons...
ken iemand me es een lijstje geven met ARTIKEL Nr's van alle Hebo RACING cilinders ALU voor Minarelli horizontaal? Dan ga ik die es vergelijken met die op mijn briefje staat van me cili...Ik zie nl ook nerges in de catalogus van HEBO een cili staan MET losse kop die geen Manston is...Kan me vergissen...

ZIE LINK:
http://www.heboracing.com/portada.html

[This message has been edited by Patrick@BetaArk (edited 24 June 2001).]

Greetz.
 
Kijk eens aan kijk eens aan, /me is redelijk pissed off, het spijt me jongens dat ik niet naar jullie wilde luisteren en me er in liet luizen door de dealer
frown.gif
Ik heb het net opgezocht ik heb de 171N en die staat bij Aluminium 70CC en je heb ook de gewone 171 en die heb een vaste kop
frown.gif
Mijne draait nog 200 toeren minder ook. Wat een kut zooi...Goed, voortaan jullie dus geloven en de dealer niet
smile.gif
Iig volgende week komt mn Manston binnen (Nu dus de echte: 261MR)

again, im feeling very stupid
smile.gif
Pleuris dealers ook van deze tijd: Je moet niet geloven wat je op internet leest van een stel snotapen, wij zijn de reparateurs en weten er het meest van af... (athans zon houding hebben ze dan
smile.gif
Goed ik weer blij, ik maar denken goh, wat bennik toch redelijk traag voor een Manston racer
smile.gif
 
jij hebt gewoon de nieuwe hebo alu

ook wel een leuk cilindertje maar geen manston replica 2nd deluxe XL whatever ding

EN je was HEEL irritant maargoed dat zul je zelf ook wel in de gaten hebben gehad
 
Kappen man, ik heb later nog heel wat heen en weer gecrossed. Lennaert, het was lachen en vanavond gooi ik de foto's online
smile.gif
 
Ja ik ben al vrij bruin van mezelf, maar ik was toch nog verbrand in mijn gezicht, terwijl de zon toch niet zo extreem fel was!
 
Nee jij bent er maar eventjes geweest en toen was het bewolkt en zodra je weg was ging de zon scheinen en zijn wij verbrand
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by enrico:
waar kom je eigenlijk vandaan?

En irritant was je zeker ik heb je toch wel 23412x langs zien komen...


Ik? Ik kom van Terneuzen.

jah ik was irri jah, maar ik/we waren opzoek naar nog wat maten en zijn paar keer wat wezen tanken/eten enzo, dus ut was niet altijd voornix
smile.gif
en heeey ik rijd gewoon graag...:p
 
Back
Top