Wemeldinge was opperbruut!!!!

enrico

"THE MAN"
Het was echt opperbruut.. Arne dat ding van jouw blaast redelijk hard zeg zelfs met 2 personen maar of je onze dorp snelste (matton beta 13) eruit rijdt weet ik niet (waarschijlijk wel!)......
Freez, Razkin enz. niet herkend/gezien... Iemand mijn PRACHTIGE
biggrin.gif
SR zien staan (ong. naast die van Arne trouwens!)
Het was gewoon kick!
Leneart waar was je???????
En die gast met phantom nummer 16 (hier van het forum) goed gereden, vierde plaats???
 
Advertisement - register to remove this

Enrico: jouw scoot wel gezien.

Voor de rest gewoon ene stel ppl gezien, Lenneart had ene erg mooie honda x8rs.

Ook ff voorgesteld aan jorick, ging niet zo goed in kwalificatie met ze nardo ofzo
smile.gif
 
wemeldinge was zeker vet.....die sp van arne was echt prachtig...

die X8R van lenny was ook mooi

en ruud had een hele mooie rooie broek aan
biggrin.gif
biggrin.gif
nee geintje

was een geslaagde dag.....
 
Originally posted by hebo70:
wemeldinge was zeker vet.....die sp van arne was echt prachtig...

die X8R van lenny was ook mooi

en ruud had een hele mooie rooie broek aan
biggrin.gif
biggrin.gif
nee geintje

was een geslaagde dag.....

past zeker niet in jouw uit de tijd zijnde gabberstylez he?
 
En ik ben er de hele dag geweest en heb niemand herkend op Arne na dan... (gelukkig hebben sommige mij wel herkend
biggrin.gif
en mijn scoot
biggrin.gif
). Toch was het kick...
 
ik was vrijwel de hele tijd bij Arne en z'n crew, enrico.

en ja, ik zei toch "polini jas"
smile.gif
dus had je misschien wel kunnen herkennen.
 
uit de tijd zijnde gabber stijlz????

liep ik in gabber kleren vent??? dacht het van not.....kijk dat jij geen smaak heb....moet je zelf weten
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


maar dat je het verschil niet ziet tussen een ausi en iets anders.....vizit a opticien
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by hebo70:
uit de tijd zijnde gabber stijlz????

liep ik in gabber kleren vent??? dacht het van not.....kijk dat jij geen smaak heb....moet je zelf weten
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


maar dat je het verschil niet ziet tussen een ausi en iets anders.....vizit a opticien
biggrin.gif
biggrin.gif


kappe nou met dat gezeik... ik ben blind ja.. daarom loop ik daaro zo rond denk na man aap en je krukaslagers klinken ultiem gaar!
 
Originally posted by Prozhen:
Nardo uitlaat :?
:r :r

Ja, hij had eerste en evo50pijp, maar die liep niet goed onder zn bidalot. daar had hij extreem weinig koppel mee, en dat was bij die nardo al een stuk beter.Ik geloof dat hij zelfs bezig was met een technigas
smile.gif
 
hmmmmmmmmmmmmmmm. wedstrijd ging niet echt geweldig
smile.gif
in de trainingen vlamde hij best wel.. vet geluid ook met die nardo
smile.gif
dat kon je goed horen in de chicanes, dan echode het van die stobalen af ofzo
smile.gif
BWOOAAAP
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
naja, ik dacht dat hij met die evo nog harder ging.. trekkracht is niet zo belangrijk op wemeldinge dus de evo er maar weer op. hij draaide met die evo de vorige wedstrijden ook 1000 toeren meer.. jah, alleen in wemeldinge dus niet... hij ging in de wedstrijd gewoon langzamer
frown.gif
in de reactie op het gas was ook kut.. met die nardo wastie super fel, met de evo moest ik 2 sec voordat ik vermogen wilde al gas gaan geven
smile.gif
de race: start ging goed. volgens mij 1 plaats goed gemaakt zelfs
smile.gif
ging verder wel aardig maar de scooter zakte wat in.. op het rechte stuk niet genoeg snelheid.. er vielen voor mij iets van 4 mensen uit waardoor ik nog 8ste ofzo ben geworden. in de chicane voor de start ging een gele sp #42 er echt superhard vanaf!! die klapte gewoon over de kop.. ik reed er een meter achter, kon er nog net omheen.
smile.gif
(pheeeew
smile.gif
)
 
Originally posted by enrico:
En ik ben er de hele dag geweest en heb niemand herkend op Arne na dan... (gelukkig hebben sommige mij wel herkend
biggrin.gif
en mijn scoot
biggrin.gif
). Toch was het kick...

Maar ik heb jou niet gezien? Moet je wel naar me toe komen he...
 
Back
Top