Welke zal ik kieze? uitlaat

AeroxFerry

Well-Known Member
hey

ik wil nu onderhand mijn nieuwe uitlaat gaan hale voor std aerox.
heb nu sito plus op de teller harder dan 80 .. 70 egte 75 zoiets denk ik ( vrij goed afgesteld trek egt hard weg voor zown uitlaat ...

Maar ik wil dus een andere en doe dat onderander andere voor de looks geluid en prestaties Normale dinge dus maar prestaties is niet het aller belangrijkste ik hoef bijv geen yasuni..

een paar keuzes -technigas next
- Technigas Next R
- Metrakit demper onderlangs
- Leo vinci TT

Mss nog meer die ik over het hoofd heb gezien.. Zoals JUllie kunnen zien zijn het low budget uitlaten.
bij meningen en ervaringen kom ik er niet uit ...
hoop dat ik hem goed plaats

SORRY ALs deze verkeerd staat ben net nieuw op dit foruM!!!
 
Advertisement - register to remove this

tja , goedkope uitlaten presteren meestal ook minder , een std onbegrensde uitlaat of Sito plus loopt gewoon erg goed , dus het kan zelfs gewoon slechter worden ,vooral als je nog een std vario hebt.. een std of sito plus draait namelijk goed op een laag toerental , een andere uitlaat moet een hoger toerental draaien , daardoor is het moeilijker om het mooi te laten lopen en te blijven laten lopen.

uit deze rij zou ik een Leovinci TT nemen , of een Metrakit , deze maken echter wel wat lawaai maar doen het erg goed.
 
De technigas schijnt ook wel lastig te zijn af te stellen. Ook komt er veel geluid uit die technigas.
Persoonlijk zou ik voor de metrakit gaan, ik hoor er wel goeie verhalen over (goeie kwaliteit en prestaties ook wel) :)
 
Alle 3 de uitlaatjes die jij noemt, zijn lelijk en rijden voor geen meter. Die metrakit pijp gaat ook een hoop herrie maken. Schaf een yasuni R, gianelli reverse of een laser x-pro aan. Vette looks en extra snelheid.
 
De TS zegt dat hij geen yasuni hoeft, maar zoals jullie ook zeggen zou een Yasuni R/ Bidalot S2 / Gianelli Reverse een betere keuze zijn. Goeie kwaliteit, enz. Daar zou ook wel mijn keuze liggen :)
 
C4rN said:
Alle 3 de uitlaatjes die jij noemt, zijn lelijk en rijden voor geen meter. Die metrakit pijp gaat ook een hoop herrie maken. Schaf een yasuni R, gianelli reverse of een laser x-pro aan. Vette looks en extra snelheid.


dat is volledige onzin , alle 3 pijpen willen prima rijden , erg goed zelfs , tuurlijk is er beter ,maar Metrakit en tecnigas next zijn al erg snel , de yasuni R is niks tot weinig sneller , heb behoorlijk veel uitlaatjes dubbel getest en weet dat deze 2 echt wel goed zijn ,het geluid is wel wat minder , minder goeie dempers etc. maar dan moet je ook even naar de prijs kijken..
 
R-Neos said:
De technigas schijnt ook wel lastig te zijn af te stellen. Ook komt er veel geluid uit die technigas.
Persoonlijk zou ik voor de metrakit gaan, ik hoor er wel goeie verhalen over (goeie kwaliteit en prestaties ook wel) :)


tecnigas is best simpel af te stellen hoor...
 
melf #50 said:
tecnigas is best simpel af te stellen hoor...

Spreek niet ervaring, staat 'schijnt'. Sprak iemand die dat zei namelijk.
Maar zoals je zegt, die metrakit, etc zijn goed. Maar de kwaliteit, geluid, etc van die uitlaten zijn minder. :)
 
R-Neos said:
Spreek niet ervaring, staat 'schijnt'. Sprak iemand die dat zei namelijk.
Maar zoals je zegt, die metrakit, etc zijn goed. Maar de kwaliteit, geluid, etc van die uitlaten zijn minder. :)


mja , zeg dan niks , er zijn wel veel meer mensen die zomaar wat zeggen ;)
 
R-Neos said:
Diegene had er neem ik aan wel verstand van (fabrizi-kit), maar ik hou mn mond er verder wel over.. ik verlies anders toch :p

daar gaat het verder niet om , gaat mij er gewoon om dat ik erg veel uitlaten heb gemonteerd en dit nou net 1 is die juist erg makkelijk goed loopt , als je dus zomaar zegt dat je via via hebt gehoort dat de uitlaat slecht is vind ik dat onterecht....


maargoed , verder ontopic...
 
kzou gewoon de technigas nemen rijd lkkr maakt mooi geluidje en ziet er mooi uit de verschroomde kost ook maar 100 euri en is prima af te stellen en als je op de rollerbank moet ben je niet meteen je brommer kwijt of 150 euro boete ofzo
 
hey bedankt voor de vele reacties...
ik ben er idd achter dat reacties van mense dat technigas leovcini en alle goedkopere slecht zijnn dat kan togh ook niet? leovinci bestaat al zo lang en dan zoude het slechte uitlate zijn ? oke er zit natuurlijk verschil tusse yasuni en een leovinci maar ik denk dat ik wel tevrede ben met een leovinci ...
overigens ook erg goedkoop en heb niet zoveel zin om een hele dure uitlaat te kope en alles aan me scooter uit te geve.. dat zou ik zonde vinden..
 
tecnigas is niks mis mee hoor behalve
dat ze vaak gaan lekken bij de demper
ik heb hem ook gehad, echt super dingetjes
om mee te rijden hoor, geluid was ook wel redelijk
rijd echt gewoon goed hoor
weet niet wat alle mensen zo slecht praten
maar ik vind het leuke uitlaatjes voor het lage budget
 
tecnigas is wel grappig tot ik mijn demper uit de prikkelbosjes kon vissen, next-r zul je denk ik geen probs mee hebben omdat ze een andere dmeper constructie hebben, kheb nu een yasuni-r bevalt me toch beter!!

(ps: dit topic is toch al een aantal keer geweest met elke keer weer die tecni's derin, hail!)
 
rij met een leovinci ZX op me area

loopt heerlijk, 100 autoteller voor derest 17,5 mm en alles standaard met 3,5 gram rollers

prima uitlaatje en niet zo duur, ook best mooie look en een heerlijk racegeluidje
 
Back
Top