Welke verzekering hebben jullie?

Status
Not open for further replies.

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Ik nog niets, maar zit te denken aan London allrisk.

Ben wel benieuwd welke verzekering jullie hebben en wat jullie ervaringen zijn. Misschien dat ik op deze manier een 'betere' verzekering kan afsluiten.
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Stealth^:
Ik nog niets, maar zit te denken aan London allrisk.

Ben wel benieuwd welke verzekering jullie hebben en wat jullie ervaringen zijn. Misschien dat ik op deze manier een 'betere' verzekering kan afsluiten.
smile.gif

Ehm......ik hoop dat je zo'n 1500 piek in 1 keer kan optrommelen.
a) je woont in A'dam
b) je valt in de grootste risicogroep (onder de 18)

Je valt hierbij dus als duurste uit
frown.gif
Ik heb alles al gecheckt.

Greetz
 
Krijg voor me 16e 2 jaar verzekering (allrisk) dus dat zit wel goed. Mag hem zelf uitkiezen dus zoek nu zegmaar de 'beste'. En dan ook een beetje met oog op uitbetalen bij toch een opgevoerde bromfiets. Ik meen me te herinneren dat iemand hier uitbetaald kreeg met opgevoerde bromfiets bij Unigrant? 8)
 
Ik heb in mijn omgeving alles nagecheckt (in Lwd) en kwam het goedkoopst uit voor mijn SpeedFight (4500 nieuwwaarde opgegeven) moest ik 270 piek betalen.......vorig jaar maar 190
frown.gif
vet duur geworden!

Greetz
 
Ohja, der is geen enkele verzekering die uitbetaald als je opgevoerd rijdt
frown.gif
Tenzij het jouw fout niet was, maar das een ander verhaal.
Unigarant is wel relaxed en London & Lancanshire ook wel.

GEEN ORION DIRECT!!!!

Greetz
 
Originally posted by Typhoon_Tuning:
Ik ben bij bovenmei of zoiets verzekerd kost me WA 280,62 piek per jaar was de goedkoopste die ik heir kon vinden..

Hey, ik was maar 230,= kwijt bij unigarant...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Hey, ik was maar 230,= kwijt bij unigarant...

Greetz.


hehehe..........je komt zeker van het boerenland?
wink.gif


Greetz


[This message has been edited by Daanje_70MHR (edited 05 May 2001).]
 
tja, geen ervaringen met uitbetalen verzekeringen. maar ik weet wel, opgevoerde brommer is niet verzekerd, dus ik denk dat eigenlijk 90% van het forum wel onverzekerd rijdt
smile.gif
 
Groene Land: 214,-
en ja, das het boerenland Groningen, maar ja, who beats me? Scooter staat wel op eigen naam he...
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Heb jij ook al slechte ervaringen met die naa*ers?


neej, ik bedoel dat ik nog nooit een ongeluk heb gehad
biggrin.gif
en ik ben alleen WA, dit is echt de goedkoopste verzekering voor schakels, 350 ben ik dit jaar kwijt, bij andere maatschappijen waar ze WEL onderscheid maken scooter/schakel betaal je al gauw 600 piek.......
 
Ik zit bij bovema en is hier in de buurt (Vlaardingen) ook 1 van de goedkoopste(wa) en het koste mij 280,62 gulden

mzzzzl Raymon
 
Ik zit (weer) bij Centraal Beheer. Fl 266,-

Had me daar opgezegd, want ik hoorde dat andere goedkoper waren. Nou niet dus. Ok Unigarant blijkbaar. Nou ja die 30 piek boeit dan ook niet.

Bij CB doen ze niet aan leeftijdsklassen. Iedereen betaald dus 266.

Ik ging nog bij de plaatselijke fietsenboer kijken (ja fietsen) want die doet ook ik scooter WA. En met leeftijdsklassen. Zou ik 285 moeten betalen! Belachelijk. Categorie liep tot en met 23 jaar.

We worden echt genaaid!
 
ik zit bij london & lancashire
all risk voor fl. 800,= maar dat komt omdat ik een nogal ouwe l*l ben ik ben namelijk 26 dus dat scheelt knaken dus oud zijn heeft zn voordelen
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


[This message has been edited by mike (edited 05 May 2001).]
 
Ik zat vorig jaar dus bij Unigarant. Moest ik 435 gaan betalen voor me WA. En met beschadiging erbij 735. Werd me toch echt te duur. Dus heb ik gewoon de goedkoopste WA gevonden die ik kon vinden. Orion Direct. Kan me niks schelen of ze betalen of niet. Toch alleen maar WA. En betaal nu 284 en das niet duur voor deze regio. Unigarant is dus onwijs goed met betalen. Ook een keertje schade mee gehad. Niks gevraagd of ie opgevoerd was enzo en zelfs de kleinste dingetjes werden betaald.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top