Welke vario?

Welke sport vario is het beste? Ik weet dat alles uiteraard verschilt met setup. Maar zie online veel verschillende meningen over alles. Wat zouden jullie op dit moment aanbevelen?

Gaat om een Aerox

Setup:
17,5mm carb
50cc malossi
Malossi koppeling (witte trekveren, gele drukveer)
Qtre technigas uitlaat. Ben nog opzoek naar een Yasuni R

Wat bevelen jullie aan?
 
Advertisement - register to remove this

Ligt aan de portemonnee. Voor de kleine beurs raad ik deze Top racing variateur aan:

Als het bedrag geen rol speelt dan deze MHR 2008 vario. Ben daar zeer tevreden over. Witte drukveer die je hebt is dan prima.
 
Ligt aan de portemonnee. Voor de kleine beurs raad ik deze Top racing variateur aan:

Als het bedrag geen rol speelt dan deze MHR 2008 vario. Ben daar zeer tevreden over. Witte drukveer die je hebt is dan prima.
En een Naraku? Is dat een beetje een goed dingetje of….

Zie nu ook dat ik nog een malossi vario heb liggen alleen geen vario bus kan ik zo iets los kopen?
 
Welke sport vario is het beste? Ik weet dat alles uiteraard verschilt met setup. Maar zie online veel verschillende meningen over alles. Wat zouden jullie op dit moment aanbevelen?

Gaat om een Aerox

Setup:
17,5mm carb
50cc malossi
Malossi koppeling (witte trekveren, gele drukveer)
Qtre technigas uitlaat. Ben nog opzoek naar een Yasuni R

Wat bevelen jullie aan?


De sportvario die het beste loopt, met de meeste onderdelen in 1 kit, eentje die amper slijt, en geen ene drol kost.
 
De Naraku sport vario is niet slecht voor dat geld.
De racing v2 Naraku vario is iets beter afgewerkt en iets sneller.
Dan is er ook de Hyper speed Naraku vario die echt op snelheid is gemaakt met hogere rollerbanen .

Ik zou de Racing v2 versie nemen voor deze setup.
 
Back
Top