Welke vario is dit?

zippie078

Well-Known Member
Weet iemand welke vario dit is?
Ik kan er nergens een merk of logo op vinden.
Komt uit een gilera typhoon 2T uit 1998

20200301_140728.jpg20200301_140728.jpg20200301_140735.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Je foto's laten geen merkteken oid zien, soms kan je het zien als je de varioplaat eruit haalt en dan in de loze ruimte naast de rollen.

Maar waarom wil je dit weten?
 
Misschien een oud type origineel? Lijkt wel erg veel op die van peugeot vertikaal, al weet ik wel dat het niet zo is, aangezien de graden plaat tandjes heeft.
 
Je foto's laten geen merkteken oid zien, soms kan je het zien als je de varioplaat eruit haalt en dan in de loze ruimte naast de rollen.

Maar waarom wil je dit weten?
Heb hem open gehaald maar stond niks op. Hij is van aluminium gemaakt.
 
lijkt mij een peugeot vario . dat denk ik omdat mijn peugeot ook zo'n begrenzerplaat had met 3 boutjes/schroefjes maar of die ook in een typhoon gaan.. geen idee
 
lijkt mij een peugeot vario . dat denk ik omdat mijn peugeot ook zo'n begrenzerplaat had met 3 boutjes/schroefjes maar of die ook in een typhoon gaan.. geen idee

Verklaar dan ook even die tandjes op de graden plaat. Piaggio heeft dat wel, peugeot heeft gewoon een gladde as.
Ik denk een oude type typhoon vario.
 
Vertel..



Lijkt mij gewoon een piaggio ramplaat. Overigens heeft een peugeot vario ook geen orange rubber ring erom zitten.
Lijkt om de mijne, Hahaha, maar deze keer zet je me niet wéér voor lul.
Ik weet er geen zak van....erkennen....
Ik heb mijn opmerking weggehaald, excuses, je hebt in al die tijd toch mijn respect verdient!
Maar zoek iemand anders om in de zeik te nemen.... even goede vrienden?
 
Last edited by a moderator:
Back
Top