Welke v snaar op zip??

Menn0

Ouwe plakkert
Ik wil nu in mn Zip ac een andere snaar. Ik ga mijn Hebo vario erin doen ipv de originele. Maar deze is dus groter moet ik dan ook een langere/dikkere v snaar? En zo ja welk formaat. Of kan ik er gewoon een van het originele formaat kopen?
Ik heb nog een dayco snaar voor Runner dus dan kan ik die ff omruilen vandaar mijn vraag :)

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

je kan dus zelf weten welke je koopt, dus een originele kan ook, het is niet omdat je nu een hebo vario hebt dat je een andere vsnaar moet hebben, maar als je toch een andere gata halen zal ik een polini nemen
 
Ik heb nu polini en die zou ik geen 2de keer nemen.. Deze is ook iets korter waardoor ik minder toeren heb of zo..8P Mja in ieder geval was het verschil met een std. snaar wel goed te merken in toeren dan..
 
Hmm ik heb mn vraag blijkelijk niet goed geformuleerd :) Ik dacht dat je net als bij Minarelli een langere snaar nodig had wanneer je een grotere vario dan origineel ging gebruiken. Maar ik heb gewoon een normale snaar nodig van een zip (de lengte dan). Ik neem een dayco of hebo. Maar dan weet ik genoeg. Thnx
 
Back
Top