Welke uitlaat voor Typhoon?

Status
Not open for further replies.

Barman56

Well-Known Member
Ik ben op zoek naar een nieuwe std. uitlaat voor mijn Gilera Typhoon (Snor). Nu heb ik via de quickfind van easyparts een aantal standaard uitlaten gevonden, variërend in prijs van 50-90 euro.

Mijn vraag is, welke kan ik het beste nemen en zit er veel verschil in kwaliteit en prestaties? Mijn snor loopt nu ongeveer 60, graag wil ik dat ook weer bereiken met een nieuwe uitlaat, dus ontgrenzen. Het liefst geef ik zo min mogelijk uit (heb onlangs ook al onderhoudskosten gehad) dus dacht eraan om deze van Giannelli te nemen: http://www.easyparts.nl/showarticle...li-Go-Gilera-Typhoon,-Nrg,-Nrg-Mc2,-Ntt*.html

Zal deze uitlaat gewoon goed voldoen niet teveel herrie maken en bijv. niet binnen paar maanden al lek zijn e.d.? Of kan ik beter voor een duurdere gaan?


Moet ik daarnaast ook een uitlaatpakking aanschaffen of was dat bij piaggio blokken nou niet nodig?
 
Advertisement - register to remove this

snortuning wordt niet ondersteund op dit forum :)

Ik zou graag alleen advies willen over het verschil in uitlaten omdat de prijzen nogal uiteen lopen en ik hier totaal geen verstand van heb. Mijn huidige uitlaat is lek, en ik zoek daarom een vervanger. Gaat mij er niet om met welke uitlaat ik de hoogste snelheid e.d. krijg.
 
De uitlaat die je laat zien (gianelli) is gewoon een vervanger voor je onrginele uitlaat deze zijn zeker degelijk en kwa geluid zit het wel SNOR:p

Het geluid zal zeker niet hard zijn het is wat ik al vertelde een vervanging voor je orginele uitlaat.
 
De uitlaat die je laat zien (gianelli) is gewoon een vervanger voor je onrginele uitlaat deze zijn zeker degelijk en kwa geluid zit het wel SNOR:p

Het geluid zal zeker niet hard zijn het is wat ik al vertelde een vervanging voor je orginele uitlaat.

Bedankt voor je reactie, dan pak ik gewoon de goedkoopste! Nu hoorde ik dat je ook een pakking tussen je uitlaat en cilinder moet plaatsen? Moet ik deze nu dus ook bestellen of is dat niet nodig en/of word die bij de uitlaat geleverd?
 
ik weet niet of hij daar erbij word gestuurd maar zon pakking kost niet veel hoeft er niet tussen als je van veel herrie houd wat je niet wilt :) gewoon kopen dus.
Mvg,
 
Of er een pakking tussen moet ligt aan de uitlaat, standaard heeft Piaggio een conische aansluiting en is een pakking niet nodig, maar als de uitlaat dat niet heeft dan moet er wel een pakking tussen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top