Welke yasuni uitlaat is beste voor deze seth up

Maaskantje

New Member
Ik heb een piaggio lang carter met een 70cc top performance black trophy en 17.5 carb

Mijn vraag is, welke uitlaat is het beste bij deze set up yasuni r of een yasuni c16?
 
Advertisement - register to remove this

Kan beide wel, de R zal nu zeker het beste lopen. De C16 is voor deze cilinder wat te hoogtoerig. Die C16 komt meer tot zn recht op het snellere broertje van de black trophy, namelijk de due plus oftewel roze top.
 
De c16 zou niet heel veel slechter lopen dan de R misschien wel beter, Als je geld over hebt of je vindt er een op marktplaats zou ik voor de c16 Gaan, Als je dan later harder wilt gaan scheelt dat weer een uitlaat.

Als je van plant bent deze cilinder gewoon te houden en niet voor een alu te gaan ofzo, zou ik ook lekker de r halen!
 
De c16 zou niet heel veel slechter lopen dan de R misschien wel beter, Als je geld over hebt of je vindt er een op marktplaats zou ik voor de c16 Gaan, Als je dan later harder wilt gaan scheelt dat weer een uitlaat.

Als je van plant bent deze cilinder gewoon te houden en niet voor een alu te gaan ofzo, zou ik ook lekker de r halen!
c16 gaat voor geen klote lopen op deze setup
 
De c16 zou niet heel veel slechter lopen dan de R misschien wel beter, Als je geld over hebt of je vindt er een op marktplaats zou ik voor de c16 Gaan, Als je dan later harder wilt gaan scheelt dat weer een uitlaat.

Als je van plant bent deze cilinder gewoon te houden en niet voor een alu te gaan ofzo, zou ik ook lekker de r halen!
C16 zal inderdaad wel lekker lopen als er wat meer aan is gedaan dan de 17.5mm carb en verder standaard. Leuk wanneer je zoals ik vroeger met een bewerkte DR70RPM 19mm en een HPI over straat rijd. Maar zelfs dat was niet ideaal. Dr70RPM is zelfde cilinder als die black trophy tegenwoordig is mocht je je afvragen wat de neuk dat was
 
Back
Top