Welke uitlaat voor meer trekkracht maar lage top?

Scoot-good

Rox-rijder
Ik heb op dit moment nog een totaal begrensde Aerox R uit Maart 2004 :P met dus ook een standaard uitlaat. Ik vind als eerste een standaard uitlaat een doorn int oog en lelijk geluid. Het belangrijkste is dat je kut trekt met een std vind ik.

Ik ben dus opzoek naar een uitlaat voor een std Aerox die ervoor zorgt dat hij bter optrekt. En ook wil ik graag een mooi geluid (daar bedoel ik dus ook niet te hard mee ;) ). De top maakt me niks uit, als is hij maar ietsjes hoger dan de std, 5KM ofzo.

Het is dus de bedoeling dat hij hoofdzakelijk alleen maar meer trekt en dus een niet zo'n hoge top krijgt ivm. wouten ;)

BTW IS het eigenlijk verplicht om eerst je varioring eruit te halen of kun je ook beginnen met opvoeren door er gewoon een andere uitlaat op te zetten?

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb een oplossing voor je..eentje die werkt!!Probeer aan een standaard uitlaat van een beta ark te geraken!!Deze gaan meestal maar een 55 ofzo ontgrensd met een heel aardige optrek!!!Met zx enzo ga ja altijd sneller gaan dan 55... Ik heb dit ook altijd gedaan.. dit is de 1 van de enigste manieren waarmee je kan bereiken wat je wil...

Hopelijk heb je er wat aan...

PS -De standaard uitlaat van een aprilia kan het ook wel eens doen miss...

-uitlaat wel ontgrenze eh!!!

yellow aerox

ok ff ontopic, een gehomologeerde zx geeft je wel degelijk meer trekkracht en een iets hogere top. als je je varioring laat zitn zal die top mss 5km per uur meer zijn (en dan moet hij nog goed afgesteld zijn ook) je vario heeft daar niet echt schade van.

TJT promo 50 is dan ook een aanrader.
hij trekt andere standaard scooters met snelle uitlaten eruit maar is op top wat langzamer.
mooi geluid en aardige lak.
is alleen niet begrensd, je rijd dan 70 ofzo.

Originally posted by HRE-da bleu rox
koop een c16 , dan weet je cker dat je hard trekt en minder hard op top gaat

Dit doen alleen malloten. Die is echt een slecht idee. En ik denk zelfs dat je helemaal niet hard gaat optrekken.

Maar met mijn leovinci RS met begrenser ging ik 65/70 @ teller

Back