J JCL17 Well-Known Member 23 August 2000 #1 Ik heb een Beta Ark met een 70cc metra-kit en malossi speed clutch en malossie race vario welke uitlaat is voor een 70cc het beste ??
Ik heb een Beta Ark met een 70cc metra-kit en malossi speed clutch en malossie race vario welke uitlaat is voor een 70cc het beste ??
P Prozhen ghostrider-z 28 August 2000 #21 uuhhm ja hij is een klein beetje beschadigd(YASUNI R),maajah hij presteerd errug goed,ik heb hem nu op me standaard 50cc. Ik ga eerst checken hoe die het doet op EVOLUTION 70cc setup. /het is eigenlijk een 70cc(Race-Giet)uitlaat Upvote 0 Downvote
uuhhm ja hij is een klein beetje beschadigd(YASUNI R),maajah hij presteerd errug goed,ik heb hem nu op me standaard 50cc. Ik ga eerst checken hoe die het doet op EVOLUTION 70cc setup. /het is eigenlijk een 70cc(Race-Giet)uitlaat
P Prozhen ghostrider-z 28 August 2000 #22 jah,op een gewone giet doet ie het vast wel goed! Yasuni rulez! Upvote 0 Downvote
Razkin Well-Known Member 29 August 2000 #23 Hmz dan heb ik er niet zoveel aan, ik zit met een gewone giet... aan de andere kant als ie goed werkt op standaardblok(ook laagtoerig), zou ie ook op laag toerige 70 moeten werken... [This message has been edited by Razkin (edited 28 August 2000).] Upvote 0 Downvote
Hmz dan heb ik er niet zoveel aan, ik zit met een gewone giet... aan de andere kant als ie goed werkt op standaardblok(ook laagtoerig), zou ie ook op laag toerige 70 moeten werken... [This message has been edited by Razkin (edited 28 August 2000).]
Wahid Well-Known Member 31 October 2001 #24 Of deze dan!!! Uit de tijd dat Anthony(Razkin) nog niet wist wat voor uitlaat ie moest nemen op een gietijzeren 70cc!!!!! 8) Upvote 0 Downvote
Of deze dan!!! Uit de tijd dat Anthony(Razkin) nog niet wist wat voor uitlaat ie moest nemen op een gietijzeren 70cc!!!!! 8)
P Prozhen ghostrider-z 31 October 2001 #25 WHAHAHAHAHAha errug koel hoor damn van een jaar geleden.. 8) Upvote 0 Downvote
S Sebas! bAng, bAng, bAng out! 31 October 2001 #28 Nee joh! Leuk om zoiets te lezen. 8) Upvote 0 Downvote