This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke uitlaat voor 70cc

JCL17

Well-Known Member
Ik heb een Beta Ark met een 70cc metra-kit en malossi speed clutch en malossie race vario
welke uitlaat is voor een 70cc het beste ??

nee dat is de Yasuni Z, ik heb ze op de scooterrace zien rijden met carerra 16 en ik zou niet willen zeggen dat ze nou zo tering hard gingen.... standaard mhr uitlaat knalde die runner nog snot

Jah,die met die blauwe demper is speciaal voor de 50cc(standaard) gemaakt!heej Ruud,die carrera 16/20 Rulen zekerz wel,je moet niet meteen een conclusie trekken,omdat je 1 keer had gezien dat ze niet hard gaan...
En trouwens ik heb het hier niet over de carrera,maar over de Yasuni R,die is meer gemaakt voor de 70cc Giet zoals ik al zei,een Top uitlaat,die niet al teduur is***
je kan er ook een carbon/kevlat demper bij kopen.
effe op een rij:
Yasuni Z - 50cc standaard
Yasuni R - 70cc Giet
Yasuni Carrera 16 - EVO/MHR
Yasuni Carrera 20 - EVO/MHR TUNED!dan ga je pas ECHT hard

Ik heb ook een andere uitlaat nodig, aangezien ik me bidalot in de prak heb gereden...
Welke van de drie is het best voor een 70cc giet :
Gianelli Nardo
Gianelli Black Swan
Yasuni R
of iets anders ??

Oke thnx voor al het advies
ik heb niet echt voorkeur
als ie maar niet zo'n kut tiefus herrie maakt en er beetje mooi uitziet.

Hoe duur is die Yasuni Carrera 20 - EVO/MHR en al die andere dan ongeveer dan weet ik zo'n beetje wat ik kwijt ben ervoor

Razkin ik zou die Yasuni R nemen,die is errug goed(gewoon al je onderdelen goed afstellen),dan garandeer ik je goeie prestaties(ik heb die uitlaat ook getest,onder een polini 70cc Corsa,nu heb ik EVOLUTION onderdelen-Aerox
),
JCL17 - kijk op http://www.scootparts.nl
onder onderdelen - uitlaten - YASUNI
daar kan je alle prijzen checken

een yasuni r - 330 piek
yasuni Carrera 16/20 - boven de 500 piek

ojah de Yasuni-R doet het ook goed op een 50cc standaard(ik heb wel een lijst voor de beste prestaties)

er reden er 2 (1 runner 1 zip) met een Yasuni Carrera 16 en die dingen gingen echt niet zo bijster hard!! en het kan goed dat ze goedkoper zijn dan een MHR Speed uitlaat maar wat maakt dat uit? wie hard wil gaan moet geld uitgeven!

En nog wat, in de scooterraces (topklasse) willen ze echt wel alles uit die cilindertjes halen wat erin zit! daar gaan ze niet met halve zooi rijden....

ruud je moet je conclusie niet zomaar trekken van 2 runners,
ik heb een (70cc)EVOLUTION Aerox - dus met alles EVO,met de Yasuni carrera 16,en ik blaas een gast die bijna dezelfde setup heeft maar dan met EVO 70 uitlaat,eruit,
NOGMAALS,HET HANGT ERVAN AF HOE JE JE SCOOT AFSTELD!
Yasuni is gewoon een van de beste uitlaten voor op de straat,en hij is ook nog 'ns betaalbaar(toch?
)

Jongens, kraak mekaar niet meteen helemaal af, en probeer wat betere argumenten aantevoeren hij is bla en hij kan bla? doe wat duidelijker en wees relaxed tegen elkaar? Ok? tnx

Trouwens, ikzelf zou ook een MHR uitlaat kopen, omdat het gewoon bij mij totale setup past, maar dat verschilt oomk gewoon weer per scooter, en ik denk dat ik met de MHR de beste prestaties kan krijgen

owkee morgen

ownee je hebt nog geen evo 70 op je Aerox.... BDW je hebt een Yasuni R geen Carerra 16! ennuh neem je nou die pen 10 of 12?

[This message has been edited by Ruud (edited 27 August 2000).]

Ik vind persoonlijk de Yasuni R een goeie keus...

1. mooie snelle top
2. goed gedempt geluid
3. een redelijke trekkracht

[This message has been edited by MaCe (edited 28 August 2000).]

hehehehe,k Ruud
ik wou je gewoon effe bang maken met me setup

Ja ik begin wel een nieuwe topic over 10pen of 12 pen.
die yasuni r ga ik denk ik verkopen,dan koop ik denk ik die carrera of die nieuwe samba 70cc comp.