welke uitlaat vinden jullie nou echt mooi ?

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Enrico@nrg
Aan de onbesuisde bocht te zien is het een peugeot :) Lijkt me niet echt een toerenbeuker die uitlaat:)

Lijkt het meeste op mina vert. maar het klopt niet, de ophanging staat neit schuin genoeg... Voor de rest ziet hij er wel snel uit; voor mina vert, net iets te lang bocht dat wel, vreemd...
 
Originally posted by Sjoerdyo


Lijkt het meeste op mina vert. maar het klopt niet, de ophanging staat neit schuin genoeg... Voor de rest ziet hij er wel snel uit; voor mina vert, net iets te lang bocht dat wel, vreemd...

hij is idd voor minarelli vertikaal. (zoals er ook bij vermeld staat) En hij zou normaal gezien perfect moeten passen.

Een vriend van me gaat hem één van de dagen testen, dus dan weet ik er meer over. ;)
 
Originally posted by Alexander
Ik hoop dat iemand em nog kan herinneren tis al een tijd geleden dat ik er nog 1 gezien heb. Maar de LEO VINCE RECHT met zon carbon potje. Dat vond en vind ik zon strakke pijp. Dat geluid was gewoon zo heersend vet, zeker bij hoge rpm.

Hij stond ook altijd masterlijk op een viper/ amico.

The good old days :'(

Op de site van Joris stonden ook scooters met die pijp een paar jaar geleden... Ik heb die uitlaten vaker gezien toen, maar vond het qua uiterlijk weinig bijzonders...
 
Originally posted by Patrick
geluidje van leo straight is zeeer herkenbaar. vooral vaak te zien op amigo's 8) idd Good Old days :)

Heb zowel die als de Ninjah op me amigo gehad, heersende looks gewoon.

Toen kwam er een echte Polini Corsa pijp. (Waren er destijds voor Amigo)
En toen de MHR
 
Originally posted by cheese power



begrijp ik ff niet



nee sorry ik had het over die Ixil twin.

Ik vin dhem ook oerlelijk maar tjah als sommige hem mooi vinden. mogen ze hem hier best tussen zetten ( een gast hier melldde dat hij het niet begreep dat sommige hem in deze topic zetten als moiste uit laat). Ik vind hem ook OERLELIJK, ziet er niet uit. J e scoot is geen vliegtuig. maar jah. sommige vinden dat blijkbaar wel :D ( nogmals ik niet )
 
Iemand een pic van de gepoleiste HRII pijp van die aerox figuur Ruben R. Dat vinnik de masterlijkste pijp tot nu toe...

Dat ie goed heet is, en dan helemaal paars blauw verkleurd...
woeiz...

En natuurlijk Yasuni, vinnik ook mooi, krijg er ook eindelijk eentje, hè Bart?

grtz Arthur
 
DPR.....
uitlaat%5b1%5d.JPG


DPR met RS-demper......
stap10-2.jpg


Verder vind ik de MHR pijpjes ook om te kwijlen. De c20 en c16 ben ik onderhand wel op uitgekeken. Bij VTM mis ik de lasnaden (persoonlijk). Jolly Moto geef ik ook een compliment voor het uiterlijk. En de Hebo Racing blijft ook wel aardig.
 
Back
Top