welke uitlaat vinden jullie nou echt mooi ?

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Alexander
Ik hoop dat iemand em nog kan herinneren tis al een tijd geleden dat ik er nog 1 gezien heb. Maar de LEO VINCE RECHT met zon carbon potje. Dat vond en vind ik zon strakke pijp. Dat geluid was gewoon zo heersend vet, zeker bij hoge rpm.

Hij stond ook altijd masterlijk op een viper/ amico.

The good old days :'(

Zoals gewoonlijk ben ik het weer met je eens .. for these days is er nu .. TINO .. VTM POWERRRR!!!!:#
 
Ik kwijl op heel wat pijpjes..

c20 = nice alleen heeft iedereen m dus begin m steeds minder mooi te vinden.....

Hebo Racing 2/3 = Zeer mooi ding.. alleen vind ik de prijs weer heel wat minder mooi :p

Jolly moto = sweeeeeetttttttttttt

MHR pijpjes zijn ook wel nice vooral de dempers vind ik..
 
team2000.JPG


Echt masterlijk! :W

ook de c20 vinnik erg mooi.

1c20.JPG
 
De MHR uitlaat voor Senda's... heb helaas geen pic, maar die uitlaat is deel van een "kit" voor Senda's.... bestaande uit; 80cc MHR, MHR uitlaat -errug mooi- en een 26mm carb, spruitstuk en malossi filtertje
 
Speed '99 pijp...

met die bevestiging achterlangs..pronk post er wel een foto van...

voor de rest..een hr2 blijft vet (al die lasnaden zijn UBER)

maaaruh, een zx (leo) vind ik ook best netjes (vanwege de lasnaden 8P)
 
uhm ff kijken
1.- hebo racing 2 (pia, mina net iets minder)
2.- metrakit prorace (pia, op mina echt weer lelijk)
3.-yasuni c16 (mina toch net iets mooier)
4.-yasuni c20 (pia en mina allebij wel mooi)
5.-samba comp (pia, mina iets minder)

En voor de rest jolly is ook wel vet ,maar malossie vind ik (mening) weer heel lelijk.
Maar het zou natuurlijk dom zijn om een uitlaat te kopen omdat je hem mooi vind want uiteindelijk gaat het om de prestaties.
 
Originally posted by Alexander
Ik hoop dat iemand em nog kan herinneren tis al een tijd geleden dat ik er nog 1 gezien heb. Maar de LEO VINCE RECHT met zon carbon potje. Dat vond en vind ik zon strakke pijp. Dat geluid was gewoon zo heersend vet, zeker bij hoge rpm.

Hij stond ook altijd masterlijk op een viper/ amico.

The good old days :'(

Ja carbon potje met in het blauw LeoVinci erop... :-D Ik vond hem zelf niet echt wat maar ok :) Oja ik heb nu een oude Leo, eentje die met een knik loopt en odnerlangs...

De mooiste vnd ik btw:

Evo70, C20, Hebo R ][, Jolly, MHR dinges, etc. :)

Evo70_2.jpg
 
Back
Top