Welke uitlaat Speedfight LC?

Status
Not open for further replies.

SF-TB

Well-Known Member
Welke kan ik er het beste onderdoen?
Std. 50cc, alleen polini racevario.
En een lekker geluidje vind ik ook belangrijk!

Is een Gianelli Pro Sport 6 wat?

Advertisement - register to remove this

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar krijg hem gewoon niet afgesteld.Mijn speedfightje liep ook met een sp3 uitlaat(zat erop toen ik hem kocht)70 op de autoteller.Terwijl andere met de originele uitlaat me zo langs komen rijden dat is gewoon niet leuk.ik zit me daar gewoon de hele tijd aan te ergeren.Heb ik ook laatst een mallosie vario erin gezet en het veranderd bijna niets alleen je voeld dat er meer kracht op het achterwiel word overgebracht.Ik ben hier dus niet tevreden mee.

Dennis, zit er niet toevallig per ongelukt een rem de hele tijd een beetje aangedrukt??
waardoor het wiel wat stroever draait, en dus een lagere top krijgt....

Heb ik ook wel eens gehad, m'n achterrem (trommel) schoot niet voldoende terug. Nadat ik m'n achterwiel araf had gehaalt, en de boel had schoongemaakt reed hij harder (en trok hij harder)

Denk het niet want 'k heb het achterwiel al heel vaak eraf gehad en er was niets met de rem.Dus weet niet wat het is.Zeg maar als je nog enige suggesties hebt!!!!!

greetz van sad dennis

Ja dat dachht ik ook eens tot dat ik hem verving en ik opeens 12 km op de teller liep. Dus vergelijk hem even met een nieuwe !
Dan weet je het tenminste zekker

Je hebt de 70 en de 50cc pijp.
Met die 50 pijp (en andere vario) loopt een peusjo 95 km/h soms iets meer.
R-force wordt door Angelo (malossi imp.)verkocht.
De R-force pijpen lopen heel erg goed op MHR cyl. (hoge toeren uitlaat)
Mzzl.
MHR drivers do it faster !

Nou ik ga zometeen een black swan halen aangezien deze het meest word aangeraden door de jullie hier, maar nou hoor ik wel vaak dat die BS echt niet mooi staat onder een Speedfight2, kijk ik koop een uitlaat omdat ie et goed doet, maar als ie er een beetje mooi onderstaat, is dat wel mooi megenoemen.......heeft iemand een BS onder een speedfight gezien ?

Check de datum! zulke topics moet je niet meer in posten. Als je een vraag hebt gebruik je de search en als het dan niet duidelijk is maak je gewoon zelf een nieuw topic aan :)

Gr, Wieger

close

Status
Not open for further replies.
Back