Welke uitlaat Speedfight LC?

Status
Not open for further replies.

SF-TB

Well-Known Member
Welke kan ik er het beste onderdoen?
Std. 50cc, alleen polini racevario.
En een lekker geluidje vind ik ook belangrijk!

Is een Gianelli Pro Sport 6 wat?

Advertisement - register to remove this

En wat voor soort geluid? Donker, snerpend?

Sorry, ben aan het zeiken ofnie? hehe
smile.gif

Sprak van de week een jongen met een speedfight II LC. Hij had er een Blackswan op zitten en was er heel tevreden over. Liep bij hem 95 op teller, en zou met een andere afstelling nog harder kunnen (maar minder hard optrekken).
Het schijnt dat een blackswan voor peugeot een goede uitlaat is.
Dat kan ik alleen niet uit eigen ervaring zeggen. Ik rijd namelijk met een Metal (waar ik ook redelijk tevreden over ben).

Ik weet het, al die verhalen dat die Tecnigas Next geen goeie uitlaat is, omdat ie gewoonweg helemaal wegroest, maar ik heb um onder m`n Speedfight2 gehad, en het beviel goed, ik kreeg makkelijk 85km/h op de teller, en als top 95km/h. Qua trekkracht en acceleratie was ik ook zeer tevreden. Die demper van een Tecnigas is wel kut, hij lekt en die boutjes bij de demper breker gewoon af, maar als oplossing had ik er een Jolly Moto demper op gezet, kreeg hierdoor een lekkere knetter...en ja het is niet echt een winter uitlaatje, maar wel lekker goedkoop.

jolly moto 50cc! ;-)

------------------
Runner,polini alu W tuned/evo70 tuned, yasuni c20, 25mm dellorto, 25 malossi recht spruitstuk + hyperreed, getuned carter, mhr sec vertanding, polini evovario, polini speeddrive, yamashikrukas, braking oversized schijf, RAM AIR INTAKE, tp schokbreker, mhr deltaclutch, michelin dexters, goddridge stalen remleiding, yamashi pulleyhelft, sigma bc1200, hpi temp/rpm meter enz enz...

DE uitlaat voor Peugeot is natuurlijk de Blackswan, maar de Forrace doet het ook goed
wink.gif

De forrace maakt wel een lekker geluid. Niet te hard, niet te zacht, maar goed
smile.gif
Wel knetterend, maar mooi
smile.gif

Greetz

Als je een lekker geluid wilt toch NRX nemen.. lekker jank geluid en redelijke prestaties, 95... Als je andere cilinder wilt niet doen maar toch voor een andere pijp gaan... is er een Nardo/Shot voor een SF ???

Greetzzz MyStiC

Noem eens een paar voorbeeldjes, b.v. Speedfight II LC onbegrenst --> r-force .. km/h.
ofzoiets ??
biggrin.gif
er is namelijk nog niet zoveel bekent over r-force, maar ik krijg er een soort yamsihi idee bij..

smile.gif

Ik had zelf een nrx onder m`n sf zitten. deed het erg goed.
Een black swan schijnt het onder een peugeot ook erg goed te doen.
technigas is gewoon kut, loopt 10 km zachter dan nrx
for race past niet goed op een watergekoelde speedfight( in ver band met waterslang ) en op een luchgekoelde zit je ook te ettere met je frame . Bovendien loopt hij niet echt super op de standaard cilinder
De jolly moto 50 cc schijnt erg goed te zijn , maar ook prijzig.
Ik zou als ik jouw was duus voor de black swan gaan, doet het ook errug goed op 70 cc

jongens die nrx is ook niets want ik rij metn me speedfight1(a.c.)77,5 kmh op de autoteller.En daar heb ik ook nog eens een mallossie vario op zitten(op de scooter dan niet op de uitlaat)en het is gewoon niet vooruit te branden(ben blij als ik ook maar een of andere andere scooter heb).

Ja , jezus Dennis wat denk je dan , dat je met een andere uitlaat onder je scoot gelijk 110 gaat ?
Ok 77,5 is geen top prestatie, zou dus echt wel 85 digi kunnen lopen, maarja je hebt van die mensen die gewoon geen zin hebben om hun peugeot goed af te stellen en kopen uit gemak zucht dan maar een andere scooter

Status
Not open for further replies.
Back