N !neorox! Well-Known Member 5 April 2008 #1 dit is mijn setup: polini 2G koppeling power 1 vario DR 70 17,5 mm of 19mm? dan zou ik graag willen weten welke uitlaat daar het beste bij past. greetz8)
dit is mijn setup: polini 2G koppeling power 1 vario DR 70 17,5 mm of 19mm? dan zou ik graag willen weten welke uitlaat daar het beste bij past. greetz8)
RocketTuner Mina vert power 5 April 2008 #2 Ik neem aan dat je een aerox hebt? Een Yasuni R, Polini For race, Gianelli Shot, Bidalot S2, zijn allemaal goeie uitlaten voor een DR70. En 17.5mm is groot genoeg hoor Andere krukas mag ook wel als je op zeker wil spelen. Upvote 0 Downvote
Ik neem aan dat je een aerox hebt? Een Yasuni R, Polini For race, Gianelli Shot, Bidalot S2, zijn allemaal goeie uitlaten voor een DR70. En 17.5mm is groot genoeg hoor Andere krukas mag ook wel als je op zeker wil spelen.
N !neorox! Well-Known Member 5 April 2008 #3 ik heb een neos luchtgekoeld. Ik denk dan dat ik voor de Yasuni R ga. weet je misschien ook hoe snel ik ong. ga met die setup?:~ bedankt nog8) Upvote 0 Downvote
ik heb een neos luchtgekoeld. Ik denk dan dat ik voor de Yasuni R ga. weet je misschien ook hoe snel ik ong. ga met die setup?:~ bedankt nog8)
Vinnie Well-Known Member 5 April 2008 #4 90-100 op het tellertje ? dat is niet te zeggen Upvote 0 Downvote
RocketTuner Mina vert power 5 April 2008 #5 idd, je moet tegen de 100 op de teller zitten, maar dat kan nogal schelen per scooter enz. Upvote 0 Downvote