Welke uitlaat past het beste op ...

RsMaNiAk!

Well-Known Member
hey,

wordt niet gelijk boos door het antwoord: gebruik de search te zeggen want ik zit dus met een probleem.

Ik heb een piaggio zip sp 2001 H2O model met een volledige standaard setup (wel de snelle standaard cilinder, 17,5 mm carb en een leovinci ZX). Vandaag is mijn demper uitelkaar geknalt en aangezien mijn ZX best verroest is, wil ik een andere uitlaat.

Ik zat zelf aan een yasuni R te denken maar ik kreeg via via een bidalot c20 aangeboden. Nu is mijn vraag; gaat dit rijden op mijn setup? Eigenlijk is die c20 overkill maar is het niet mogelijk om met een goede afstelling tóch met deze uitlaat te kunnen rijden?
Zo nee, welke uitlaat is dan een échte aanrader voor mijn setup. Mijn standaard setup wijkt natuurlijk af van de gemiddelde scoot dus vraag ik me echt af welke uitlaat nu het BESTE presteerd.

Sorry als deze vraag misschien al 1000000x is gesteld maar een volledig orri scoot is niet echt te vergelijken met deze standaard zip die dus standaard al een snelle cilinder heeft en 17,5mm carb.

Alvast bedankt voor de reactie's!
 
Advertisement - register to remove this

keuzesss

Wat ik heb gehoord is het volgende

yasuni r leuke uitlaat en heb hier al verschillende reacties over gehoord, ook heeft wheelie zip deze gehad geloof ik je zou hem eens naar zijn ervaringen kunnen vragen.

Verder is een c20 een hele leuke uitlaat maar IK denk dat je dan meteen een andere cil kan kopen( correct me if I am wrong) en weet niet of dit je bedoeling is

Morgen gaan we kijken voor je he8)
 
een 70cc uitlaat loopt altijd leuk op een std cilinder................

ik heb heel veel uitlaten gemonteerd , maar 70cc uitlaten zijn makkelijker af te stellen en hebben meer koppel! de 50cc heeft veel minder koppel meestal! loopt mischien 5 km zachter ,maar elke keer opnieuw afstellen zuigt ook!
 
Originally posted by melf #50
een 70cc uitlaat loopt altijd leuk op een std cilinder................

ik heb heel veel uitlaten gemonteerd , maar 70cc uitlaten zijn makkelijker af te stellen en hebben meer koppel! de 50cc heeft veel minder koppel meestal! loopt mischien 5 km zachter ,maar elke keer opnieuw afstellen zuigt ook!

Soms snap ik jouw reply's niet.. zoals nu...

Over het algemeen draait een 50cc meer toeren, dus rij je harder.. En als je eenmaal hebt afgesteld, is het tog goed? Waarom elke x opnieuw afstellen??????

En een C20 op een std cilinder, NO way dat dat lekker gaat lopen, een std cil van een zip heeft al moeite met een C16 man..
(zo ontiegelijk lichte rollen, omdat hij toeren moet leveren... resultaat, achterlijk lichte rollen, onwijs stugge drukveer, en alles slijt 2x zo snel...)

Conclusie: beter ga je een Yasuni R/Shot/4-Race kopen...
 
Idd de R zal wel beter gaan rijden hoor die Yasuni C20 is meer voor de MHR SPEED EVO of Manston of je moet die erbij nemen dan loopt je scoot echt lekker maar dat kost veel geld dus je kan beter de R nemen na mijn mening dan.
 
Back
Top