Welke uitlaat past er op een TGB sprint(203)?

Chris de Boden

Vivacity silversport
Een collega had onlangs mijn oude TGB sprint overgenomen nadat ik een nieuwe scooter had aangeschaft.
Maar hij is een pechvogel en na niet lang erop gereden te hebben stoote hij de uitlaat kapot, op de zaak weer autogenisch gelast en een paar dagen later viel de scooter en hoppa heel de uitlaat door midden en het is niet meer de moeite om hem te lassen want de uitlaat was al niet veel meer(lees: kuisverrot).

Maar TGB is in mijn ogen een niet zo best merk als het om beschikbaarheid van onderdelen gaat omdat de onderdelen erg moeilijk verkrijgbaar zijn voor dat merk. (dat is voor mij de hoofdreden dat ik op een ander merk ben overgestapt).

Het model is een TGB Sprint, maar volgens mij is dat de sportive benaming van de 203. Ik zie maar weinig verschillen namelijk en volgens mij is de sprint technisch identiek aan de 203.

Wat ik weten wil:
Je zult altijd zien dat er geen uitlaat beschikbaar is voor dat model, maar ik neem aan dat TGB het motorblok niet zelf heeft gefabriceerd.
-Welk type merk en type motorblok heeft een 203(ik kon het nergens vinden op dit forum, wel van de 303, maar dat is een totaal andere scooter)?
-Welke uitlaat past er op een 203?
-Welk soort pakking is het beste te gebruiken?

BVD
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top