Welke uitlaat met 12mm carb.?

Wilco Firefox

Well-Known Member
Hay ik heb een vraagje, welke uitlaat doet het wel goed met een 70cc Airsal T6 licht getuned, getunede carters en een 12mm carb.?

Het klinkt nogal stom allemaal da snap ik..:p getuned blok etc. met 12mm.

Er komt misschien nog een 19mm op later.. maar eerst ff met 12mm rijden..
 
Advertisement - register to remove this

Demmers said:
Ik heb ook wel vertrouwen in een Gianelli Shot:#
Ik heb nog een 17,5 mm dellortho liggen dus als je interesse hebt, PM maar;)


nee ik heb zelf nog een 19mm carb.. =D maar eerst moeten mn remmen in orde gemaakt worden, dan gaat die 19 eronder. Maar bedankt voor t aanbod..=)

En een C21? daar kan ik namelijk nieuw heel goedkoop aankomen, ICM de 19mm carb. dan?
Zou dit beter lopen als een Shot of een yasuni R?
 
Last edited:
een c21 zal haast NIET lopen. veels te hoogtoerig. zal je veel slechter mee rijden dan met een shot of een yasuni R! Dus niet doen, geldverspilling...;). en een yasuni R 2dehands zal wel wat geodkoper zijn dan de c21 die je kan krijgen denk ik, maar maakt niet uit.

greetz, hans
 
Rene said:
melf om jou te pesten : NRX :+

haha nee denk dat een R, shot idd, of een hebo gara, gianneli reverse, of een leovincy zx wel lkkr zullen lopen.


volgen mij ben jij aan slaat toe :p

btw , gara m reverse EN ZX lopen voor geen meter op een T6 in verhouding tot een shot..

een R zal nog wel leuk lopen maar toch maar de shot
 
x8rxracer said:
een c21 zal haast NIET lopen. veels te hoogtoerig. zal je veel slechter mee rijden dan met een shot of een yasuni R! Dus niet doen, geldverspilling...;). en een yasuni R 2dehands zal wel wat geodkoper zijn dan de c21 die je kan krijgen denk ik, maar maakt niet uit.

greetz, hans


De C21 kan ik krijgen voor 109 euro NIEUW uit de winkel, nog nooit gebruikt, maar ik ga maar voor de Shot dan denk ik, maar een yasuni R vind ik weer mooier en het gaat ook een beetje om de looks en een R vind ik wel mooier.


Heb nu omgelaste ZX onbegrensd, loopt ook best goed maar ziet er niet mooi uit.
 
melf #50 said:
volgen mij ben jij aan slaat toe :p

btw , gara m reverse EN ZX lopen voor geen meter op een T6 in verhouding tot een shot..

een R zal nog wel leuk lopen maar toch maar de shot

:D

damnn ik dacht alleen dat het om een 12mm carbje ging maar dan loopt idd een gara pijp zx etc allemaal niet omdat die 50cc uitlaten zijn :)
maar volgens mij kan een Reverse op een lichte 70 setup gezet worden.. "staat me iets van bij"

shot had ik dan ook gepakt dit is gewoon ene goede pijp,
 
Back
Top